Barn eller bælte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer herinde. Jeg har en datter på 13 måneder og er pt sygemeldt, med udsigt til bedring. For en måneds tid siden fik jeg overskud til at træne kampsport igen - men store kærlighed. Hvis jeg fortsætter med at træne og tager træningen seriøst nu kan jeg hurtigt kunne få det sorte bælte, som er det næste i rækken. Jeg er lige begyndt at kunne være social og være andet end kun mor. Noget jeg nyder helt vildt efter at have været i barselsboblen i et år.

Vi vil gerne have flere børn og manden er klar, men nu er jeg kommet i tvivl: skal jeg nyde “friheden” det næste 1,5 års tid, hvor der venter kurser og seminarer og mange timers god træning, eller skal vi gå i gang med baby nr 2 nu, så aldersforkellen ikke er for stor? Jeg kan se fordele og ulemper på begge sider. Og nej, det er ikke muligt at træne op til næste bælte under en graviditet, da der er mange slag, stød og spark mod maven samt mange løft, vrid og slåskampe ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2019

HBV

Det er kun dig, der har svaret  ud fra dit indlæg så lyder det som om at du har mest lyst til - og brug for- noget tid til at dyrke DIG og bare have lidt luft til at nyde at være kommet ud af barselsboblen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.