Feber og kun feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2019

Anonym trådstarter

min datter på 2 år kører på tredje døgn kun med feber. Hun har haft 3 dages feber så det kan det ikke være, men vi var på skoldkoppedate for 4 uger siden hvor vi gjorde alt for at hun skulle blive smittet. Men der burde nok være kommet prikker nu. Hun har et par prikker i hovedet men det ligner ikke skoldkopper. Det ligner mere sådan nogle knopper hun kan få omkring munden (sutteeksem). Vi går stadig i håbet om at få overstået skoldkopperne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Søgte du svar? På om det ku være skoldkopper? Eller?  For de kan godt først komme efter 7-10 dage 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Søgte du svar? På om det ku være skoldkopper? Eller?  For de kan godt først komme efter 7-10 dage 

Ja  Men det er jo 4 uger siden hun kunne være blevet smittet

Anmeld Citér

20. marts 2019

Mamalou

Det er svært med feberen. Jeg har i hvert fald oplevet med især min datter, at hun godt kan have feber uden vi altid finder en årsag. Med hensyn til skoldkopper, så har min datter lige haft og der var vi ikke i tvivl efter et par dage med feber. Min søn derimod har været udsat for smitte flere gange i pasning og da min datter var smittet og vi har ikke opdaget hvis han har haft (han er 7). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.