(marts) Keglesnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Puha, så er det imorgen, at jeg skal have lave keglesnit. Jeg skal komme kl. 8,30, hvor jeg vil få noget smertestillende og beroligende. Jeg skal ind til selve indgrebet kl. 9 som vil blive foretaget i lokalbedøvelse. Jeg kan godt mærke i dag, at jeg er begyndt, at blive nervøs og min "lunte" er ikke så lang. Jeg ved godt, at det er hurtigt overstået, men er begyndt, at tænke lidt alligevel.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

MoarViborg

Uha! Kan sørme godt forstå du er lidt nervøs og påvirket af situationen! Det ville næsten være mærkeligt hvis du ikke var det!

Men  og tanker herfra!

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Søde , ingrebet er meget mere behageligt end biopsien  Du mærker intet heller ikke bagefter ..

Anmeld

19. oktober 2009

Misjelle

Det er aldrig rart når man skal sådan noget igennem. Tit har man jo mange flere psykiske gener end fysiske. Jeg håber det kommer til at gå godt og at det er hurtigt overstået, så du kan få lidt ro inden i igen.

alverdens knus og tanker fra mig

Anmeld

20. oktober 2009

Moar'en

Puha kan godt forstå du er nervøs. Jeg håber for dig at det ikke er alt for ubehageligt og at du kan få lidt ro bagefter.

Mange Fra Rikke

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Forstår udmærket at du er nervøs...

Held og lykke med imorgen...

Kæmpe krammer herfra...

Anmeld

20. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Så er det overstået. Det var ikke så slemt og jeg mærkede ingenting. Men det var ikke rart alligvel, at der blevet "rodet så meget dernede". Tanja; ingen gazebind  Jeg har nu fået sovet nogen timer og er faktisk frisk nok. Jeg har haft lidt ondt, men ikke mere end, at jeg kunne klare det med nogen piller. Jeg får svar om 1-2 uger.

Ang. cysten er den blevet mindre. Jeg skal scannes den 3/11, så må jeg se, hvad der så skal ske.

Dejligt, at det hele er overstået nu.

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

20. oktober 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Hej tøser

Så er det overstået. Det var ikke så slemt og jeg mærkede ingenting. Men det var ikke rart alligvel, at der blevet "rodet så meget dernede". Tanja; ingen gazebind  Jeg har nu fået sovet nogen timer og er faktisk frisk nok. Jeg har haft lidt ondt, men ikke mere end, at jeg kunne klare det med nogen piller. Jeg får svar om 1-2 uger.

Ang. cysten er den blevet mindre. Jeg skal scannes den 3/11, så må jeg se, hvad der så skal ske.

Dejligt, at det hele er overstået nu.

Kærlig hilsen

Katja

Årh det var godt at alt gik som det skulle og dejligt at cysten er blevet lidt mindre .

Håber du har det godt taget dagen i betragtning .

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Ej jeg har først set den nu. Ihh er sgu for lidt på baby efter hånden.

Hvor er det godt det er overstået, og dejligt at den cysten er blevet mindre, håber du har det godt.

Kram til dig.

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Ej jeg har først set den nu. Ihh er sgu for lidt på baby efter hånden.

Hvor er det godt det er overstået, og dejligt at den cysten er blevet mindre, håber du har det godt.

Kram til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.