Indvendig scanning og tidligt ude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
3 svar
2 synes godt om
18. marts 2019

Nymor96

Hej. 

Jeg har idag været til tidlig scanning, men jeg er meget tidligt henne, og hun kunne ikke se noget..

Nu er jeg igang med at få taget blodprøver og så må vi se.. Men jeg er godt nok ked af det.. Jeg tror jeg er omkring de 3 uger henne..  Og det er godt nok træls at vide det så tidligt... Så nu skal det bare blive onsdag.. 

Har i andre prøvet noget lignede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2019

xStinepigen

Nymor96 skriver:

Hej. 

Jeg har idag været til tidlig scanning, men jeg er meget tidligt henne, og hun kunne ikke se noget..

Nu er jeg igang med at få taget blodprøver og så må vi se.. Men jeg er godt nok ked af det.. Jeg tror jeg er omkring de 3 uger henne..  Og det er godt nok træls at vide det så tidligt... Så nu skal det bare blive onsdag.. 

Havde ikke haft min mens i tre måneder (pco) min læge scannede mig format se hvor langt jeg var, de kunne absolut intet finde. Fik også taget blodprøver osv så var også de 3-4 uger henne. To uger efter så alt ud som det skulle og mit hcg fra den førstes vanding var på 220, er nu 32 uger . Men j, det er super træls at vide SÅ tidligt

Anmeld Citér

18. marts 2019

Nymor96

xStinepigen skriver:

Havde ikke haft min mens i tre måneder (pco) min læge scannede mig format se hvor langt jeg var, de kunne absolut intet finde. Fik også taget blodprøver osv så var også de 3-4 uger henne. To uger efter så alt ud som det skulle og mit hcg fra den førstes vanding var på 220, er nu 32 uger . Men j, det er super træls at vide SÅ tidligt

Det giver mig lidt ro, indeni.. Tusind tak for svar og tillykke med vidunderet 

Anmeld Citér

18. marts 2019

God-mor

Nymor96 skriver:

Hej. 

Jeg var til scanning 6+0 og der kunne man intet se. De troede ikke der var noget at komme efter og fik tid til både blodprøver og en scanning 7 dage efter. Til alles store overraskelse var der en uge efter hjerteblink. Han er 2 år i dag min søn  Men jeg blev sat 10 dage tilbage. Det kan jeg slet ikke forstå, fordi så ville jeg have testet positive inden jeg overhovedet var blevet gravid. Så god historie herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.