Bedste fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.642 visninger
11 svar
5 synes godt om
16. marts 2019

koeapabshicar

hej. 

Min mand og jeg tænker at starte i behandling inden for de næste 6 mdrs tid. Vi har et barn og skal derfor selv betale anden omgang. 

Hvilke klinikker har i været glade for? Ved i om der er ventetid på private klinikker? 

Hvis det har noget at sige så er det icsi behandling vi skal igennem. 

Vi bor i region Midtjylland men vi kører gerne i hele Jylland for den rigtige klinik. Fyn og Sjælland er nok mindre attraktivt for os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2019

Malene76

Vi brugte Aagaards klinik i Skejby. Vi var rigtig glade for at komme der også selvom det desværre ikke lykkedes mig at blive gravid. 

Held og lykke med det. Bedste ønsker fra en der har været gennem møllen 2 gange. (Første gang var offentligt og gav os en søn) 

mvh. Malene 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Vi bruger ågaard og er glade for det  

Anmeld Citér

16. marts 2019

heaven

Her har vi brugt Maigaard i Århus, meget meget søde, prof og ærlige ansatte. Vi har været der af nogle gang og er altid blevet mødt med empati og plads til at være i processen. Vi har aldrig følt os som et nr i rækken, hvilket har betydet meget for os. Og vi endte også med en søn ❤️ Kan kun anbefale dem, de er så søde.

Anmeld Citér

16. marts 2019

koeapabshicar

Tusind tak for svar! 

Det er faktisk også de to vi har haft mest kig på. Så dejligt at høre der er flere der har været glad for dem :-) 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Carina:-)

Ivf syd .

Kender flere der har fået barn der.

Og de går Det tilbud der hedder baby eller pengene tilbage .

Der koster 99.500 

Ifølge en veninde skulle de være landets bedste mhs til resultater. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

koeapabshicar

Carina:-) skriver:

Ivf syd .

Kender flere der har fået barn der.

Og de går Det tilbud der hedder baby eller pengene tilbage .

Der koster 99.500 

Ifølge en veninde skulle de være landets bedste mhs til resultater. 

Okay tak for den reference. Det havde Jeg aldrig fu det selv. 

Det lyder da rigtig godt med baby eller pengene tilbage  Satser nu bare på at miste pengene  Men det er lidt fedt at de lige som også “har noget på spil” agtigt. 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Carina:-)

koeapabshicar skriver:

Okay tak for den reference. Det havde Jeg aldrig fu det selv. 

Det lyder da rigtig godt med baby eller pengene tilbage  Satser nu bare på at miste pengene  Men det er lidt fedt at de lige som også “har noget på spil” agtigt. 

Ja Og som min veninde sagde så gav det ro at vide at ligegyldigt hvad så var der ubegrænset forsøg .

Og vil man ikke mere Ja så får man alle pengene tilbage 

Selvfølgelig er de penge tabt for i får da helt sikkert en baby eller to 

Anmeld Citér

16. marts 2019

321

Profilbillede for 321
koeapabshicar skriver:

hej. 

Min mand og jeg tænker at starte i behandling inden for de næste 6 mdrs tid. Vi har et barn og skal derfor selv betale anden omgang. 

Hvilke klinikker har i været glade for? Ved i om der er ventetid på private klinikker? 

Hvis det har noget at sige så er det icsi behandling vi skal igennem. 

Vi bor i region Midtjylland men vi kører gerne i hele Jylland for den rigtige klinik. Fyn og Sjælland er nok mindre attraktivt for os 

Jeg synes man bare var et nummer i rækken hos Aagaard

Anmeld Citér

17. marts 2019

TLO

Aagaard får vores største anbefaling ��

Lille hint tag og besøg en 2-3 stykker og se også hvad jeres mavefornemmelse siger jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.