Hej alle
Jeg er super forvirret og vil prøve at forhører mig herinde, måske nogle af oplevet noget lign. eller kan hjælpe mig lidt på vej.
Jeg har desværre lige haft en tidlig spontan abort i uge 6, men da både min kæreste og jeg ønsker så inderligt at jeg bliver gravid igen, gik vi bare igang igen, når jeg ikke blødte mere.
Mit spørgsmål er så bare nu, at jeg stadig ikke har set skyggen af min menstruation - hvilket jo er godt nok?? men alle mine graviditets teste er negative.
Hvis jeg er gravid, ville jeg idag være 5+4 og køre på dag 42 i min cyklus.... dette gør mig mega forvirret, og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan teste positivt eller bare få den dumme menstruation hvis jeg ikke er gravid.
Kan det ens cyklus rykke sig efter spontan abort? Og kan ægløsningen komme senere pga. aborten?
Er der nogle som har oplevet noget lign. eller måske bare først har kunne teste positivt sent?
Jeg har ikke nogle symptomer som sådan, udover jeg er død træt hele tiden. Kan sove når som helst, lige meget hvor mange lure jeg har taget i løbet af en dag. Jeg har lettere til tåre for tiden, men kan også bare være fordi jeg er frustreret. Derudover har jeg haft en del spændinger i mine bryster, mest venstre - men det kommer og går lidt.
Håber nogle kan hjælpe mig lidt

Anmeld
Citér