Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er super forvirret og vil prøve at forhører mig herinde, måske nogle af oplevet noget lign. eller kan hjælpe mig lidt på vej.

Jeg har desværre lige haft en tidlig spontan abort i uge 6, men da både min kæreste og jeg ønsker så inderligt at jeg bliver gravid igen, gik vi bare igang igen, når jeg ikke blødte mere. 

Mit spørgsmål er så bare nu, at jeg stadig ikke har set skyggen af min menstruation - hvilket jo er godt nok?? men alle mine graviditets teste er negative. 
Hvis jeg er gravid, ville jeg idag være 5+4 og køre på dag 42 i min cyklus.... dette gør mig mega forvirret, og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan teste positivt eller bare få den dumme menstruation hvis jeg ikke er gravid. 
Kan det ens cyklus rykke sig efter spontan abort? Og kan ægløsningen komme senere pga. aborten?
Er der nogle som har oplevet noget lign. eller måske bare først har kunne teste positivt sent? 

Jeg har ikke nogle symptomer som sådan, udover jeg er død træt hele tiden. Kan sove når som helst, lige meget hvor mange lure jeg har taget i løbet af en dag. Jeg har lettere til tåre for tiden, men kan også bare være fordi jeg er frustreret. Derudover har jeg haft en del spændinger i mine bryster, mest venstre - men det kommer og går lidt. 

Håber nogle kan hjælpe mig lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2019

Mom

Profilbillede for Mom

Har du fået taget blodprøve for at se om dit HCG tal faldt?

Anmeld Citér

15. marts 2019

Anonym trådstarter

Mener du efter SA?

Anmeld Citér

15. marts 2019

Miti's mama

Det kan sagtens ændre sig, men der kan også ligge noget tilbage - ring til din læge og hør ad

Anmeld Citér

15. marts 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Mener du efter SA?

Ja

Anmeld Citér

15. marts 2019

HapsHapsHaps

Da jeg oplevede en SA i 8. uge gik der 5 uger fra blødningen stoppede til jeg fik menstruation igen - min veninde oplevede at det tog næsten dobbelt så lang tid. Du får først ægløsning igen når HCG er så lavt som ved ikke-gravid (tror det er 5 eller derunder). Jeg holdt øje med ægløsning med teste og den kom 3 uger efter stoppet blødning.

Jeg krydser fingre gøre for dig og håber du er gravid igen - men din krop kan uden tvivl have brug for at komme sig !

Anmeld Citér

20. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er super forvirret og vil prøve at forhører mig herinde, måske nogle af oplevet noget lign. eller kan hjælpe mig lidt på vej.

Jeg har desværre lige haft en tidlig spontan abort i uge 6, men da både min kæreste og jeg ønsker så inderligt at jeg bliver gravid igen, gik vi bare igang igen, når jeg ikke blødte mere. 

Mit spørgsmål er så bare nu, at jeg stadig ikke har set skyggen af min menstruation - hvilket jo er godt nok?? men alle mine graviditets teste er negative. 
Hvis jeg er gravid, ville jeg idag være 5+4 og køre på dag 42 i min cyklus.... dette gør mig mega forvirret, og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan teste positivt eller bare få den dumme menstruation hvis jeg ikke er gravid. 
Kan det ens cyklus rykke sig efter spontan abort? Og kan ægløsningen komme senere pga. aborten?
Er der nogle som har oplevet noget lign. eller måske bare først har kunne teste positivt sent? 

Jeg har ikke nogle symptomer som sådan, udover jeg er død træt hele tiden. Kan sove når som helst, lige meget hvor mange lure jeg har taget i løbet af en dag. Jeg har lettere til tåre for tiden, men kan også bare være fordi jeg er frustreret. Derudover har jeg haft en del spændinger i mine bryster, mest venstre - men det kommer og går lidt. 

Håber nogle kan hjælpe mig lidt

Din tråd er lidt gammel nu, men da jeg mistede i februar var min mens forsinket en uges tid. jeg blev så gravid derefter, men jeg var ikke så langt som jeg forventede, fordi min mens havde rykket sig.  gynækologen ville ikke en gang gå ud fra sidste mens da jeg lige havde mistet. Der er mange der desværre må vente rigtig længe før de får mens igen og nogen bliver gravid indenfor 4 uger efter SA. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.