I et desperat forsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
3 svar
3 synes godt om
14. marts 2019

HBV

Har jeg i dag købt en Doodoo bamse til min pige på 6 mdr. Hun vågner Ca 1 mill gange om natten og mor er ved at være træt. Jeg er godt klar over at hun burde have den som spæd, men det er jo for sent nu 

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne slags bamser ? 

Hilsen en træt mor på Ca 100 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2019

Abracadabra

Jeg lånte en helt fremragende bog på biblioteket, den gang jeg var ved at dø af søvnmangel. Den hed vist barnet søvn - alt du skal vide, men er for træt til at spørge om. Den var VIRKELIG god. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

AnoMor

HBV skriver:

Har jeg i dag købt en Doodoo bamse til min pige på 6 mdr. Hun vågner Ca 1 mill gange om natten og mor er ved at være træt. Jeg er godt klar over at hun burde have den som spæd, men det er jo for sent nu 

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne slags bamser ? 

Hilsen en træt mor på Ca 100 år. 

Jeg har kun “dårlige” erfaringer. Ikke at søvnen blev dårligere. Men den hjalp på ingen måde. Min søn vågnede ligeså mange gange som før. Tror kun de virker hvis de har dem fra dag et. 

Men slyngevugge gjorde udfaldet hos os. Han sov hurtigt og nemt igennem. Han brugte den helt til han blev 2 år. Ulempen der er dog at lærer at sove uden bagefter 

Anmeld Citér

14. marts 2019

IngeJ

Støtter op om AnoMor's forslag om en slyngevugge. 

Jeg havde en dreng med refluks, og han vågnede derfor også rigtig mange gange i løbet af natten. Slyngevuggens bevægelser lindrede hans smerter og gav ham en langt roligere søvn. Generelt siges det, at op- og nedadgående bevægelser hjælper på kolikbørn, ørebørn, børn med søvnudfordringer etc., så måske det er et forsøg værd. For os krævede det dog, at slyngevuggen var i bevægelse en stor del af tiden. Løsningen blev derfor også en vuggemotor, der kunne holde slyngevuggen i gang. 

Nu er jeg ved at starte en webshop op med salg og udlejning af vuggemotorer, så andre desperate forældre, kan få lidt hjælp. 

Tjek den evt. ud på LINK SLETTET 

Håber det kan hjælpe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.