Brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej damer!  

Jeg er gravid i uge 30, og jeg må indrømme at jeg er ved at blive lidt bekymret for mine kære brystvorter. De er godt nok blevet kæmpe store! Jeg har altid haft små fine brystvorter, men de er jo over dobbelt størrelse.. Bliver de normale igen? 

Og inden de svar her kommer - jo, jeg er klar over at det er smukt at der kommer mælk i brysterne, og jeg håber og satser på at kunne amme mit barn. Jeg er også klar over at det er naturligt at de ændre sig under graviditet og amning. Det er ikke dét tråden handler om. Den handler om deres udseende efterfølgende. 

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mine er blevet mindre igen efter men ikke helt så små som før, men bestemt acceptabelt og når de bliver stive bliver de ligeså små som de var før børn  

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Mine forblev desværre meget store efter graviditet.

Anmeld Citér

13. marts 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hej damer!  

Jeg er gravid i uge 30, og jeg må indrømme at jeg er ved at blive lidt bekymret for mine kære brystvorter. De er godt nok blevet kæmpe store! Jeg har altid haft små fine brystvorter, men de er jo over dobbelt størrelse.. Bliver de normale igen? 

Og inden de svar her kommer - jo, jeg er klar over at det er smukt at der kommer mælk i brysterne, og jeg håber og satser på at kunne amme mit barn. Jeg er også klar over at det er naturligt at de ændre sig under graviditet og amning. Det er ikke dét tråden handler om. Den handler om deres udseende efterfølgende. 

Tak

Mine er forblevet større efter 2 fødsler. Mine bryster er meget anderledes end før mine graviditeter. Men sådan er det ikke for alle. Så måske du vil opleve at de bliver mindre igen. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Mortilmajbørn

Mine er forblevet større efter amningen. Helt helt så store som under graviditet og amning, men bestemt heller ikke helt så små som mine ung-pige-bryster 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Strain

Mine er blevet helt små igen efter endt amning, selv efter den tredje. Alle børn er ammet i ca 18 måneder, så det er ikke fordi de ikke er blevet brugt. Og de er også gået tilbage til at være lyserøde og ikke den brune farve de fik mens jeg var gravid / ammede.

Men det er nok med brystvorter som med så meget andet med kroppen og graviditet - nogle ændres mere end andre. Til gengæld er min røv blevet flere numre større (bredere) end den var før jeg blev gravid eller fødte.

Anmeld Citér

14. marts 2019

HBV

Mine er blevet normale igen, også her 2. gang. Jeg ammede min søn i 23 mdr og ammer stadig min datter på 7. måned. 

Men mon ikk det er forskelligt fra kvinde til kvinde.   det er svært at sige på forhånd, om de blir mindre igen efter fødsel og amning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.