Meget oppustet øverst i maven uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg har døjet med en del mavesyre og er helt oppustet øverst i maven.. Andre som oplever dette? 

Er i uge 13+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har døjet med en del mavesyre og er helt oppustet øverst i maven.. Andre som oplever dette? 

Er i uge 13+6

Ork ja! Jeg er nu i uge 28 og har siden dag 1 haft halsbrand og meget mavesyre. Det blev faktisk kun værre, og det er ikke blevet bedre. Det forsvinder nok først når jeg har født.. Men alminox i håndkøb fik jeg et “go” fra lægen - det kan tage det værste 

Mht at du føler dig mere oppustet øverst, kan også skyldes at dine organer bliver skubbet opad nu. Sådan så jeg også ud, men det er forsvundet nu. Nu ligger de mere tilbage mod ryggen og lige under brystet. Synes du ser fin ud 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

At være oppustet øverst i maven, kan være et tegn på forstoppelse (og ja, man kan sagtens være forstoppet selvom man kommer af med noget hver dag). 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ork ja! Jeg er nu i uge 28 og har siden dag 1 haft halsbrand og meget mavesyre. Det blev faktisk kun værre, og det er ikke blevet bedre. Det forsvinder nok først når jeg har født.. Men alminox i håndkøb fik jeg et “go” fra lægen - det kan tage det værste 

Mht at du føler dig mere oppustet øverst, kan også skyldes at dine organer bliver skubbet opad nu. Sådan så jeg også ud, men det er forsvundet nu. Nu ligger de mere tilbage mod ryggen og lige under brystet. Synes du ser fin ud 

Åhh.. det er jeg glad for at høre, så behøver jeg ikke være bekymret 

Tusind tak for de søde ord 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At være oppustet øverst i maven, kan være et tegn på forstoppelse (og ja, man kan sagtens være forstoppet selvom man kommer af med noget hver dag). 

Okay   Tak for din besked 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.