Hej, sagen er den, at vi som famili fik tilbudt et forløb på 6 måneder med en familie behandler. Vi er nu halvvejs i tilbuddet. Her fortæller vores behandler så, at hun ikke tror vi er nået i mål efter de 6 måneder så vedkommende har indstillet os til en BFU og tilbud om paragraf 52, hvilket vedrører at vi skal have hjælp på ubestemt tid.
vi forældre har sagt god for dette, men jeg er faktisk i tvivl. Jeg ser ingen grund til at vi skal have en der kommer i hjemmet så jævnligt og holder øje med os. Vores baby er meget interesseret i andre, og er ikke god til at sidde stille eller holde øjenkontakt med andre i flere minutter uden at skulle kigge andre steder også.
Men vores baby er til gengæld fremme i skoene motorisk. Vi blev indstillet til hjælpen, da sp mente at min baby ikke var interesseret i mig (mor)
Jeg er virkelig på nippet til at ringe til in sagsbehandler og fortælle at jeg har ombestemt mig. Det gær mig meget ked af, at vi skal bruge hjælp på ubestemt tid 
ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men jeg føler mig så stemplet som en dårlig mor. Og sagsbehandler har sendt mig rapporten, hvor der står “informationer” der ikke længere er tilfældet. Der står at vores baby har problemer med bækkenet, hvilket ikke længere er gældende, efter vores forløbs besøg for 4 måneder siden hos en børne kiropraktor.
er der nogle der har erfaring med en BFU? Jeg er skide nervøs og har det rigtig skidt med det her. Jeg ser ingen problemer i min familie, og ligegeldes har vores netværk udtalt sig også- at der ingenting er i kontakten mellem jeg som mor og mit barn. Jeg kan slet ikke se hvad det skal gøre godt for, at vores behandler skal komme i hjemmet hver uge - og så på ubestemt tid
Total spild af deres og min tid.
Beklager stavefejl, jeg skriver fra en mobil. Vi er begge unge forældre- og føler os MEGET stimagtiserede. Vi har ingen diagnoser, vi er begge stabile og med studie og job efter barsel .
Jeg har udelukkende gevet lov til en BFU fordi, jeg føler mig nødsaget til dette. Men jeg læste rapporten, som jeg skal godkende, og jeg kan på ingen måde stå inde for en del af de oplysninger der står om mit barns adfærd. Så at sige, at vi er uenige i dem.