Helt klart SCANDIA fra babysam! (Fåes kun i babysam )
Jeg har selv kigget på Emmaljunga, stork, stokke osv osV... MEN, jeg har virkelig været glad for min barnevogn fra Scandia og er det stadig! Den var på tilbud til 3500kr inkl lift og madrasse til liften. Den har indbygget myggenet og solskærm. Også er den rigtig praktisk og klapvognsdelen kan købes seperat, da den kan laves om. Lidt ligesom en kombivogn. Regnslag gav de os med i købet. Det kan man godt nogle gange få med gratis. Dens inderfor er mega kraftig. Desuden er liggemålet 90, hvilket er godt hvis dit barn nu skal i børnehaven og du kan stille den der, til hvis barnet skal sove ude og stadig kan være i barnevognen. Istedet for at købe en kombivogn hvor Liggemål er max 70-80 og kun kan bruges i et halvt års tid. 90'eren kan man bruge til de er omkring de 3 år. Mange som køber kombivogn, køber senere hen en ekstra barnevogn til børnehaven, så er der pludselig to investeringer .. unødvendigt...
det ihvertfald min mening :-). Håber det hjalp.. og anbefaler heller ikke en brugt barnevogn, især hvis det er din første. Hvilket jeg kan læse mig frem til og man ved aldrig hvad en brugt barnevogn har været igennem 
Anmeld
Citér