Billig barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej! 

Vi venter vores andet barn og skal derfor have købt en barnevogn. Vi har kigget på Trille Fix og på Eichorn Sport (fra Bilka). Nogen der har erfaringer med disse billigere vogne? 

Vi er ikke interesserede i at købe Emmaljunga eller Odder, synes det er for dyrt til kun at skulle bruge til et barn. Vi havde i øvrigt en brugt Emmaljunga til første barn og den blev vi aldrig glade for. Den hænger og er væltet pga det. Så den skal “skrottes”! 

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2019

Anonym

Hej

Jeg har ikke erfaringer med de nævnte vogne, men var lige inde og kigge på den fra bilka og kan se den har samme pris som en Basson barnevogn, den vil jeg gerne anbefale jer.

Jeg har især været vild med basson nordic lux modellen

Håber i finder den rette for jer

Anmeld Citér

11. marts 2019

koeapabshicar

Jeg har ikke erfaring med den men med scania/Scandia  fra babysam. Når de er på tilbud koster de 2500 og den har vi været mega glade for! 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar! Dem vil jeg kigge nærmere på 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Babilooo

Jeg har en veninde der sælger en Odder for 1500kr men aluminumsstel. Den er let og kan skilles meget ad.

den har nogle mindre brugstegn men er ellers i fin stand.

Den har stået tørt opbevaret men er fra 2008 tror jeg. 

Det kunne måske være en mulighed. Den er på Frederiksberg og hænger slet ikke. 

Skriv hvis det har interesse 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Carina:-)

Jeg ville vælge en brugt Odder . 

De er nærmest uopslidelige. 

Skulle selv bruge en til inst og fik en for 600 inkl lift osv og den er da brugt men absolut i den meget pæne ende af brugt . 

Min veninde købte en fra Bilka og den rustede hurtigt og falmede .

Så jeg ville kigge på dba efter en fin brugt .

Anmeld Citér

11. marts 2019

Janet1989

Vi købte en trille Fix standard med startpakke (regnslag, myggenet, dyne + pude, sengetøj, babysele) for 4000 kr . Den har vi været rigtig glad for 

Anmeld Citér

12. marts 2019

Senasmor

Helt klart SCANDIA fra babysam! (Fåes kun i babysam )

Jeg har selv kigget på Emmaljunga, stork, stokke osv osV... MEN, jeg har virkelig været glad for min barnevogn fra Scandia og er det stadig! Den var på tilbud til 3500kr inkl lift og madrasse til liften. Den har indbygget myggenet og solskærm. Også er den rigtig praktisk og klapvognsdelen kan købes seperat, da den kan laves om. Lidt ligesom en kombivogn. Regnslag gav de os med i købet. Det kan man godt nogle gange få med gratis. Dens inderfor er mega kraftig. Desuden er liggemålet 90, hvilket er godt hvis dit barn nu skal i børnehaven og du kan stille den der, til hvis barnet skal sove ude og stadig kan være i barnevognen. Istedet for at købe en kombivogn hvor Liggemål er max 70-80 og kun kan bruges i et halvt års tid. 90'eren kan man bruge til de er omkring de 3 år. Mange som køber kombivogn, køber senere hen en ekstra barnevogn til børnehaven, så er der pludselig to investeringer .. unødvendigt... 

det ihvertfald min mening :-). Håber det hjalp.. og anbefaler heller ikke en brugt barnevogn, især hvis det er din første. Hvilket jeg kan læse mig frem til og man ved aldrig hvad en brugt barnevogn har været igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.