Fødselsfotograf i Aarhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde overvejet at finde en fødselsfotograf til at dokumentere din fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

411 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. marts 2019

Koldsø Fotografi

Hej alle sammen  

Jeg er netop opstartet med fødselsfotograferinger i Jylland. Da jeg er en lille ny iværksætter har jeg fået lov at bringe disse meget relevante nyheder i Køb & Salg afdelingen på dette website. 

Jeg kan nemlig se at mange over tid, har spurgt efter fødselsfotografer og det er ikke et særligt udbredt område blandt fotografer. Det er enormt ærgerligt - for det er bare så smuk en oplevelse.

Lidt om Koldsø Fotografi:

Jeg arbejder som fotograf i min egen virksomhed i Solbjerg uden for Aarhus, imens jeg er ved at færdiggøre fotografuddannelsen i Viborg. Jeg vil være faglært i september 2019. 

Jeg havde i forbindelse med et skoleprojekt den ære at dokumentere en fødsel - min allerførste fødsel, for jeg har heller ikke selv børn. Det var nok den mest givende oplevelse, som jeg nogensinde har oplevet og jeg blev fra start bidt af netop dette område. 

Jeg håber at kunne komme tabuer og fordomme til livs angående dét at fotograferer fødsler.

Så ønsker I at finde en passioneret fødselsfotograf til at dokumentere Jeres største begivenhed i livet?? Så klik ind her:

www.koldsoefotografi.dk eller skriv til mig på: info@koldsoefotografi.dk - I kan også fange mig på SMS 42 49 43 81.

Se min fødselsserie her:  https://koldsoefotografi.dk/foedselsfotografering/

Vi ses - og jeg GLÆDER mig til at kunne give Jer en smuk billedeserie fra en så vigtig og intim begivenhed... 

(billeder er copyrightbeskyttet og tilhører Chanett Koldsø, Koldsø Fotografi)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.