Ligamentsmerter-hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Bom

Ja som overskriften siger, hvor længe havde i ligamentsmerter (staves?)

Jeg har de sidste par dage haft rigtig ondt i min mave (nederste del af maven), dels pga blærebetændelse og sikkert også pga ligamentsmerter, så ville lige høre hvor længe i havde dem??

Knus Maria 11+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Ansemusen

Jeg er 10+6 i dag og jeg har det stadig. Lige i dise dage er det faktisk værre end ellers. Føles præcis som om jeg skal have min mens. Blødte også lidt lyserødt igår  Heldigvis passer det  med tidpunktet for 2. mens, og tidspunktet for 1. mens havde jeg brunligt udflåd og en uge efter en lille smulelyserødt blod på papiret. For en uge siden havde jeg igen lidt brunligt udflåd og igår, præcis en uge efter, igen lidt lyserødt blod på papiret. Blev selvfølgelig rigtig nervøs, som man jo gør! Men jeg tror nu bare jeg er sådan en der får en lille bitte bitte smule blod omkring menstidspunktet og der har heller ikke været noget siden den ene gang igår!

Anmeld

19. oktober 2009

Nybagt mor

Mine kom også omkring uge 9-10, så vidt jeg husker. De føltes som mens smerter og varede en 2 ugers tid (on/off).

De kom så igen, dog bare som sidestik, når jeg gik ture i andet trimester. Disse var over (on/off igen) en 3 ugers tid så vidt jeg husker

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har haft dem hele graviditeten on/off, men ikke så slemt som nu. Er heldigvis stadig til at holde ud.

Føles jeres også indimellem som stik helt ude i siden af underlivet? Som om det er i æggestokkene?

Anmeld

19. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - mit kom flere forskellige steder.

Både i æggestokkene (som du beskriver) og nogle gange også som om det var i urinrøret (så troede jo fluks jeg havde reddet mig en blærebetændelse, men nej..)

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

kommende-mor skriver:

Ja - mit kom flere forskellige steder.

Både i æggestokkene (som du beskriver) og nogle gange også som om det var i urinrøret (så troede jo fluks jeg havde reddet mig en blærebetændelse, men nej..)

Ja sådan en smerte fra åbningen og opad mod livmoderen? Havde jeg i dag da jeg tissede.

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

jeg er i 20. uge, og har dem stadig til tider. - Ikke lige så ofte og konstant som i starten, men de popper frem en gang i mellem.

Laura

Anmeld

19. oktober 2009

Nybagt mor

Ansemusen skriver:

Ja sådan en smerte fra åbningen og opad mod livmoderen? Havde jeg i dag da jeg tissede.

Lige præcis. Kan selvfølgelig også være tegn på blærebetændelse - men ikke i nogle af mine tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.