Mave uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2019

Anonym trådstarter

Billede af maven i uge 12 

Er lidt bekymret over den ikke er større!! Eller er det bare mig der stirre mig blind 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Hov fik oprettet i forkert tråd 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Er lidt bekymret over den ikke er større!! Eller er det bare mig der stirre mig blind 

Hvorfor er du bekymret for det? Baby er jo stadig virkelig lille, så den fylder stadig ikke noget.. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Christabelle

Det skal du ikke være. Det er meget forskelligt. Baby ligger stadig ret langt nede ved dit skamben, så det er jo slet ikke den der fylder endnu.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Det skal du ikke være. Det er meget forskelligt. Baby ligger stadig ret langt nede ved dit skamben, så det er jo slet ikke den der fylder endnu.

Tak for din besked  Det er beroligende at høre. 

Man kan hurtigt blive bekymret over de mindste ting 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvorfor er du bekymret for det? Baby er jo stadig virkelig lille, så den fylder stadig ikke noget.. 

Ja hvorfor!!  Tror bare ønsket er SÅ stort at det er svært at tro på det endnu.. Og så kan man hurtigt blive bekymret ved at sammenligne med andre maver 

Anmeld Citér

8. marts 2019

SOGA

Anonym skriver:

Ja hvorfor!!  Tror bare ønsket er SÅ stort at det er svært at tro på det endnu.. Og så kan man hurtigt blive bekymret ved at sammenligne med andre maver 

Du har da mere mave end jeg havde i uge 12  Du kan aldrig sammenligne din mave med andre. Man vokser forskelligt, og en stor mave og en lille mave kan begge bære et sundt og rask barn 

Anmeld Citér

8. marts 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hos mig kunne det ikke ses før end mellem uge 17-20. 

Bare rolig 

i forhold til at livmoderen kun lige er vokset over dit skamben, så tror jeg ikke du kan forvente den er større lige nu

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes det er vildt du har en mave allerede. I min første graviditet kunne det ikke ses før jeg var omkring 20 uger henne, og kun hvis man virkelig kiggede efter det. I anden graviditet var det omkring uge 12-14, men kunne egentlig også godt bare ligne at jeg havde taget på. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar!!  

Jeg lader mine bekymringer ligge og istedet nyde maven nu! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.