Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg så et gammelt program forleden om en dansk kvinde der havde havde sex med to forskellige mænd nytårsaften og var blevet gravid af det. Historien fortæller at 9 mdr efter føder kvinden tvillinger hvor der med 99,9% sikkerhed er at børnene har hver deres far. 

Kan det virkelig lade sig gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2019

tossen93

Tænker det teoretisk godt kan lade sig gøre. Hvis kvinden har frigjort 2 æg, (som ved tveæggede tvillinger) og kun det ene er blevet befrugtet ved første samlede, og det andet, ved andet sameje..... Meeeen er slet ikke sikker på det rent videnskabeligt kan lade sig gøre. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Babilooo

Det kan godt lade sig gøre.

der var en kvinde der fødte en hvid og en mulat baby. Hendes mand var hvid og elskeren var sort. 

Hun havde vist været i seng med manden om morgenen og med elskeren om formiddagen.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Babilooo

https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/kvinde-foedte-tvillingedrenge-hendes-mand-er-kun-far-til-den-ene

Anmeld Citér

8. marts 2019

L-mor

Anonym skriver:

Jeg så et gammelt program forleden om en dansk kvinde der havde havde sex med to forskellige mænd nytårsaften og var blevet gravid af det. Historien fortæller at 9 mdr efter føder kvinden tvillinger hvor der med 99,9% sikkerhed er at børnene har hver deres far. 

Kan det virkelig lade sig gøre? 

Ja, jeg kender et par, der fik tvillinger. Det var tydeligt for hospitalspersonalet, der forløste dem, at de var undfanget på hver deres cyklus. Den ene var således en lille smule præmatur. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Wow. Vildt nok. Tak for jeres svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.