Svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2019

Anonym trådstarter

Efter en omkom dårlig mave var jeg blevet hudløs nærmest overalt forneden og skamlæberne, så det hele fik lidt forskellige salver. Nu er det begyndt at klø af h til ved skamlæberne og der er noget hvidt stads derinde. Kan det være svamp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2019

Anonym

Hvis det klør kan det være svamp. Jeg er selv meget sart og oplever kløe efter hver menstruation, hvilket jeg går udfra skyldes at på-værdien ændres samt dårlig “udluftning” grundet bind og tamponer. 

Sørg for kun at vaske med vand og måske skal du sove uden trusser. Sørg for at bruge løse trusder af bomuld. Jeg tænker en kold klud kan lindre kløen og LAD VÆRE MED AT KLØ! Så kommer det til at klø endnu mere. 

Anmeld Citér

7. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det klør kan det være svamp. Jeg er selv meget sart og oplever kløe efter hver menstruation, hvilket jeg går udfra skyldes at på-værdien ændres samt dårlig “udluftning” grundet bind og tamponer. 

Sørg for kun at vaske med vand og måske skal du sove uden trusser. Sørg for at bruge løse trusder af bomuld. Jeg tænker en kold klud kan lindre kløen og LAD VÆRE MED AT KLØ! Så kommer det til at klø endnu mere. 

Jeg har noget intim vask jeg brugte da jeg var gravid fordi jeg også der havde problemer forneden, dog ikke på denne måde. Ville det ikke være en god ide at bruge? Det skulle hjælpe ph værdien på plads

Anmeld Citér

7. marts 2019

Camillos

Anonym skriver:

Efter en omkom dårlig mave var jeg blevet hudløs nærmest overalt forneden og skamlæberne, så det hele fik lidt forskellige salver. Nu er det begyndt at klø af h til ved skamlæberne og der er noget hvidt stads derinde. Kan det være svamp?

Du er højst sandsynligt ramt af en omgang svamp, ring til lægen og få noget brentacort mod det imorgen... Hvis det er så grelt er det ikke sikkert canesten er nok.. 

Anmeld Citér

7. marts 2019

mrs.juli

ja, det lyder som svamp. canesten creme og stikpille i håndkøb på apoteket tager det sikkert. hvis ikke det hjælper skal du have en pillekur på recept. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.