Hej alle.
Jeg giver en nymalet kop kaffe, Café Latte, cappucino eller andet, se sidste halvdel af indlægget.
Hvorfor?
Jeg sad og Googlede LegeJunglen og ser at der på Baby.dk er blevet skrevet om stedet. Hvad er Baby.dk? En rigtig god side med mange emner som jeg nogenlunde kan finde rundt i efter 2-3 minutter.
Der er blevet skrevet meget pænt om os og jeg håber vi kan fortsætte på den måde og leve op til roserne. Tak for de pæne ord.
Hvis LegeJunglen får besøg af en Baby.dk-bruger der medbringer dette debatindlæg giver vi en kop valgfri kaffe til hver betalende voksen og en lille Slush-Ice til hvert barn.
Vi vil også meget gerne kombinere det hvis en/flere mødregrupper skulle have lyst til at mødes her. Ringer man i forvejen og orienterer om at man vil komme med en sådan gruppe kommer man ind til grupperabatpris, og får stadig kaffe eller Slush-Ice oveni.
Alternativt må I her på Baby.dk meget gerne sætte hinanden stævne hernede og komme ind til hverdagspris i weekenden ved et deltagerantal over 40. Hvis I skulle vælge dette, skal jeg lige have besked et par dage i forvejen, så jeg kan sætte langborde af til jer.
Vi lægger også "hus" til barnedåb, hvilket har været meget positivt modtaget da generationerne så kan lege med hinanden og børnene ikke har svært ved at få tiden til at gå.
Men igen, tak for interessen og roserne.
Med venlig hilsen
Torben, daglig leder af LegeJunglen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld