Legejunglen i Køge - kan varmt anbefales :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

lonemus

Vi havde hørt godt om stedet og besøgte det i sidste uge - nej, hvor var det hyggeligt...det var super godt for børnene, samt os voksne.

Det er absolut ikke sidste gang vi besøger stedet.

Ville bare lige anbefale stedet til jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde hørt godt om stedet og besøgte det i sidste uge - nej, hvor var det hyggeligt...det var super godt for børnene, samt os voksne.

Det er absolut ikke sidste gang vi besøger stedet.

Ville bare lige anbefale stedet til jer andre

Jeg kan kun sige "HØRT"  Vi var dernede en dag i efterårsferie og det var super godt. Vores søn er 2 år og han kunne sagtens løbe rundt og lege uden, at man hele tiden lige skulle være med ham. Vi havde også hans kusine med på 7 år. Det var en fantastisk sted.

Der var også ting for de voksne som de kunne lege med

Det koster 95 kr. at komme ind i weekenderne og så kan man være der hele dagen. Man må medbringe sine egne drikkevarer samt mad - som jeg synes var et kæmpe plus

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hey hvor ligger det? Her bor farmor og farfar nemlig i Køge

ER det ligesom Jumboland i Ålborg? eller... 

Anmeld

23. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Zafir skriver:

Hey hvor ligger det? Her bor farmor og farfar nemlig i Køge

ER det ligesom Jumboland i Ålborg? eller... 

Du kan læse mere om Legejunglen på deres hjemmeside http://www.legejunglen.dk/ Jeg kender ikke Jumboland, så det ved jeg ikke. Det minder om Capellaplay på Fields udover, at det er meget billigere

Anmeld

23. oktober 2009

lonemus

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan kun sige "HØRT"  Vi var dernede en dag i efterårsferie og det var super godt. Vores søn er 2 år og han kunne sagtens løbe rundt og lege uden, at man hele tiden lige skulle være med ham. Vi havde også hans kusine med på 7 år. Det var en fantastisk sted.

Der var også ting for de voksne som de kunne lege med

Det koster 95 kr. at komme ind i weekenderne og så kan man være der hele dagen. Man må medbringe sine egne drikkevarer samt mad - som jeg synes var et kæmpe plus

Fuldstændig enig, super sted - børnene spørger hele tiden om vi snart skal derop igen og JA, det skal vi så absolut - denne gang med hele familien, så alle kusiner/fætre rigtig kan lege

Anmeld

23. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarHvidovre skriver:

Du kan læse mere om Legejunglen på deres hjemmeside http://www.legejunglen.dk/ Jeg kender ikke Jumboland, så det ved jeg ikke. Det minder om Capellaplay på Fields udover, at det er meget billigere

Det lyder skidegodt Jumboland er også lidt som capalaplay, bare billigere...

Også er der spillemaskiner for voksne hehe Så man kan få tiden til at gå.

Men det vil vi helt sikkert tjække UUUD

Anmeld

2. november 2009

LegeJunglen

Hej alle.

Jeg giver en nymalet kop kaffe, Café Latte, cappucino eller andet, se sidste halvdel af indlægget.

Hvorfor?

Jeg sad og Googlede LegeJunglen og ser at der på Baby.dk er blevet skrevet om stedet. Hvad er Baby.dk? En rigtig god side med mange emner som jeg nogenlunde kan finde rundt i efter 2-3 minutter.

Der er blevet skrevet meget pænt om os og jeg håber vi kan fortsætte på den måde og leve op til roserne. Tak for de pæne ord.

Hvis LegeJunglen får besøg af en Baby.dk-bruger der medbringer dette debatindlæg giver vi en kop valgfri kaffe til hver betalende voksen og en lille Slush-Ice til hvert barn.

Vi vil også meget gerne kombinere det hvis en/flere mødregrupper skulle have lyst til at mødes her. Ringer man i forvejen og orienterer om at man vil komme med en sådan gruppe kommer man ind til grupperabatpris, og får stadig kaffe eller Slush-Ice oveni. 

Alternativt må I her på Baby.dk meget gerne sætte hinanden stævne hernede og komme ind til hverdagspris i weekenden ved et deltagerantal over 40. Hvis I skulle vælge dette, skal jeg lige have besked et par dage i forvejen, så jeg kan sætte langborde af til jer.

Vi lægger også "hus" til barnedåb, hvilket har været meget positivt modtaget da generationerne så kan lege med hinanden og børnene ikke har svært ved at få tiden til at gå.

Men igen, tak for interessen og roserne.  

Med venlig hilsen

Torben, daglig leder af LegeJunglen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2009

lonemus

Hej alle.

Jeg giver en nymalet kop kaffe, Café Latte, cappucino eller andet, se sidste halvdel af indlægget.

Hvorfor?

Jeg sad og Googlede LegeJunglen og ser at der på Baby.dk er blevet skrevet om stedet. Hvad er Baby.dk? En rigtig god side med mange emner som jeg nogenlunde kan finde rundt i efter 2-3 minutter.

Der er blevet skrevet meget pænt om os og jeg håber vi kan fortsætte på den måde og leve op til roserne. Tak for de pæne ord.

Hvis LegeJunglen får besøg af en Baby.dk-bruger der medbringer dette debatindlæg giver vi en kop valgfri kaffe til hver betalende voksen og en lille Slush-Ice til hvert barn.

Vi vil også meget gerne kombinere det hvis en/flere mødregrupper skulle have lyst til at mødes her. Ringer man i forvejen og orienterer om at man vil komme med en sådan gruppe kommer man ind til grupperabatpris, og får stadig kaffe eller Slush-Ice oveni. 

Alternativt må I her på Baby.dk meget gerne sætte hinanden stævne hernede og komme ind til hverdagspris i weekenden ved et deltagerantal over 40. Hvis I skulle vælge dette, skal jeg lige have besked et par dage i forvejen, så jeg kan sætte langborde af til jer.

Vi lægger også "hus" til barnedåb, hvilket har været meget positivt modtaget da generationerne så kan lege med hinanden og børnene ikke har svært ved at få tiden til at gå.

Men igen, tak for interessen og roserne.  

Med venlig hilsen

Torben, daglig leder af LegeJunglen

Ih tak for tilbuddet, det vil vi da helt sikkert benytte os af

Jeg sætter meget pris på jeres rengøring, som for mig er vigtig, når man er så mange mennesker samlet..der kommer hurtigt mange baktusser! Hos jer er der rent og pænt, næsten lige så rent som i ens eget hjem, det er virkelig rart

Min familie planlægger et besøg hos jer på fredag

Lone

Anmeld

3. november 2009

LegeJunglen

lonemus skriver:

Ih tak for tilbuddet, det vil vi da helt sikkert benytte os af

Jeg sætter meget pris på jeres rengøring, som for mig er vigtig, når man er så mange mennesker samlet..der kommer hurtigt mange baktusser! Hos jer er der rent og pænt, næsten lige så rent som i ens eget hjem, det er virkelig rart

Min familie planlægger et besøg hos jer på fredag

Lone

Så vil jeg glæde mig til på fredag og huske at tænde for kaffe- og slushIce-maskinen *S*.

Til det med rengøringen. Vi forsøger, men jeg kan desværre ikke sige at vi har det renere derhjemme, for det meste af vores vågne tid ligger her. Jeg er hernede nu og skal til, ja, at gøre rent og op og kravle på den røde  rørrutschebane for at støve den af.

God morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.