Ofte syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2019

Anonymor

Godt nok tredje barn, men kan ikke huske det. Min yngste har gået i dagpleje siden oktober, så det er dermed ikke noget nyt. Men han har så ofte feber og er sløj og syg. 

Foreløbigt i år har han været syg med feber 

3-4-5 jan

8-9-10-11-12 feb

20-21-22 feb og 2 marts til nu. Jeg mener også han var syg mellem start januar og midt februar, men det ovenstående var lige hvad jeg kunne udlede ud fra sygemeldingsbeskeder til dagplejen. Men seriøst, er det normalt? Han er 14 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85

Ganske normalt. Mit 2. barn var i gennemsnit syg en hang om ugen det første år i vuggestue hvorimod storebror aldrig havde været syg. 

Anmeld Citér

3. marts 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Synes det lyder også som de vuggestue børn jeg har. 

Huske at skift tandbørste ud eller koge den sådan du ikke smitter sig selv igen 

Anmeld Citér

3. marts 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg tror jeg er og har været heldig med mine tre børn så... for jeg synes det lyder af meget sygdom. Har su fået ham tjekket ved lægen om han evt har en infektion der kræver penicillin? Et typisk kendetegn er jo, at feber stort set ikke forsvinder. Hoster han meget? (Lungebetændelse?) vil han ikke spise? (Halsbetændelse?) sover dårligt, pylret, kan jo også være tegn på mellemøresbetændelse? 

det Var bare lige hvad jeg kom til, at tænke på  god bedring med ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.