Hvor længe, Roskilde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej

er der nogen der fornyeligt har født på Roskilde som kan fortælle mig hvor længe man er indlagt efter en fødsel som første gangs? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2019

Anonym trådstarter

4. marts 2019

Anonym

Jeg har faktisk ikke forstået det med at folk aldrig må spørge om noget. Man ser der også på facebook hele tiden at hvis der er nogen der spørger om noget så bliver man bedt om at google det. 

Jeg synes det er dejligt at folk stiller spørgsmål både her og på facebook. Når de bliver stillet her så holdes siden igang og generelt så kunne det jo være der sad andre derude der også søgte det samme svar. 

Til ts. Undskyld jeg forstyrrede din tråd med ovenstående. Blev bare lige lidt forundret. Jeg ved desværre ikke hvordan det er i Roskilde, da jeg ikke har født der. De fleste steder tilbydes man ca 48 timer, men det bliver selvfølgelig også minimeret flere og flere steder i sparerunder. Jeg håber du får svar på dit spørgsmål :-) 

Anmeld Citér

4. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har faktisk ikke forstået det med at folk aldrig må spørge om noget. Man ser der også på facebook hele tiden at hvis der er nogen der spørger om noget så bliver man bedt om at google det. 

Jeg synes det er dejligt at folk stiller spørgsmål både her og på facebook. Når de bliver stillet her så holdes siden igang og generelt så kunne det jo være der sad andre derude der også søgte det samme svar. 

Til ts. Undskyld jeg forstyrrede din tråd med ovenstående. Blev bare lige lidt forundret. Jeg ved desværre ikke hvordan det er i Roskilde, da jeg ikke har født der. De fleste steder tilbydes man ca 48 timer, men det bliver selvfølgelig også minimeret flere og flere steder i sparerunder. Jeg håber du får svar på dit spørgsmål :-) 

Tak! Jeg er HELT enig.. 

Jeg forstår det simpelhen heller ikke.  

Hvis man ikke har lyst til at svarer eller føler at man skal bruge “spørg google” sætningen så kan man vel bare lade værre med at svarer på tråden. 

Anmeld Citér

4. marts 2019

Anonym

Hvis du har født uden komplikationer,kan du tage hjem et pr timer efter fødslen.

Ellers får man vist et pr dage på barselsafsnittet.

Anmeld Citér

4. marts 2019

FruStolpe

Ingen grund til at være flabet ? 

Ingen grund til at være sippet. 

Du fik jo svar på dit spørgsmål, så hvad er problemet?

Anmeld Citér

4. marts 2019

FruStolpe

Eftersom der ikke var svaret på ts spørgsmål i mange timer og mange visninger, så var det nu bare for at gi et svar. Og jeg bad hende jo ikke om at Google det, jeg googlede det jo for hende og linkede til svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.