Jeg er i mit voksen liv blev mere og mere forsikke med hvem der blev lukke ind i mit liv efter at jeg har opleve for mange genre at lukke nogle ind i mit liv som jeg så ikke kunne stole på. Det gør jeg ofte står med nogle der genre vil mig men som har svært ved at kom ind på livet af mig selvom jeg genre vil lukke dem ind valg jeg ofte at hold dem på afstand nok mere for ikke at risikere af blev såre igen det er det ene side af det
Det andre side af det er at når jeg så lukke en ind i mit liv tør jeg ikke rigtig at stole på at vedkommende vil mig det godt og jeg bruger at mange tid på at tænke hvornår jeg mon blev såre igen og forberedt mig på det. Det gør så også at der desværre ikke skal ret mange til at gøre mig usikker og til at jeg tro et bekendtskab eller venskab er gået i stykker dette Irriterer mig for ofte viser det sig jo at folk har haft en del af se til og det har jeg fuld forståelse for og det er mig der heldigvis har tage fejl jeg er 100% klar over det er mig den er galt med!
Jeg kunne godt tænke mig at blev bedre til af stole på andre og ikke værre så bange for at blev såre hele tiden!!!
Er der nogle der har råd til hvad jeg gøre ???
Anmeld
Citér