Min mand har......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
14 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2019

Anonym trådstarter

iInviteret mig ud at rejse

Jeg bliver 30 i år og inden vi skal igang med bp 2 giver han mig dette i fødselsdagsgave og samtidig bliver det også lidt en forsinket bryllupsrejse. Han har arrangeret at vores pige skal passes ved farmor imens. 

Vi har bare ALDRIG bestilt en ferie før 

vi har begge været på/i kreta, mallorca, Italien og tyrkiet. 

Vi er begge sikre på det ikke skal være tyrkiet. Vi tænker italien, spanien grækenland eller lign. Og omkring 5000 pr. Person med eller uden pension. I uge 28. 

Har i nogle gode råd til søgemaskiner eller rejsemål? Vi er jo totalt grønne på området og anet ikke hvor vi skal starte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2019

Miss A

Anonym skriver:

Jeg bliver 30 i år og inden vi skal igang med bp 2 giver han mig dette i fødselsdagsgave og samtidig bliver det også lidt en forsinket bryllupsrejse. Han har arrangeret at vores pige skal passes ved farmor imens. 

Vi er begge sikre på det ikke skal være tyrkiet. Vi tænker italien, spanien grækenland eller lign. Og omkring 5000 pr. Person med eller uden pension. I uge 28. 

Har i nogle gode råd til søgemaskiner eller rejsemål? Vi er jo totalt grønne på området og anet ikke hvor vi skal starte 

Tillykke! Med fødselsdag og rejseinvitation

jeg tænker umiddelbart at 5000kr pr person er meget lidt for en ferie i uge 28 til Sydeuropa.

Vi har været på Rhodos, hvilket var rigtig skønt, men meget “turistet”. 

Ellers er Nice/Cannes i Sydfrankrig også skønt.

I Italien er Amalfikysten helt fantastisk! Smuk natur!

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym trådstarter

Miss A skriver:

Tillykke! Med fødselsdag og rejseinvitation

jeg tænker umiddelbart at 5000kr pr person er meget lidt for en ferie i uge 28 til Sydeuropa.

Vi har været på Rhodos, hvilket var rigtig skønt, men meget “turistet”. 

Ellers er Nice/Cannes i Sydfrankrig også skønt.

I Italien er Amalfikysten helt fantastisk! Smuk natur!

Mange tak

Som sagt har vi aldrig bestilt ferie før så vi er heller ikke helt sikre på hvad det koster men det er bare som udgangspunkt og så må vi se. Vi overvejer en afbestillingsrejse men så skal men jo også have is i maven til det

Anmeld Citér

28. februar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

5.000kr pr næse er en okay pris tænker jeg, men I skal nok ikke regne med inkl mad, men er i gode til at finde tilbud kan 5.000kr fly+hotel nok godt række til et ok hotel og sådan. 

Vi har før rejst med Sunweb - dem havde vi gode erfaringer med. Vi fik 14 dage i alanya inkl fly for 4.000kr pr næse her forrige år - men vi bookede også i god tid, så begynd allerede og led nu og jo hurtigere i booker jo billigere - de har også lignende pakker i andre lande. 

Og ellers så prøv selv og leg med at finde hotel og fly - nogle gange kan man få det billigere ved at gå udenom rejseselskaber ( fx hotels.com, Momondo osv. ). Ulempen er selvfølgelig at man selv skal stå for fx transport t/f lufthavn osv. 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Italien er ikke det billigste sted at rejse på ferie, men det kan godt gøres for den pris hvis i snart rykker (især i forhold til flybilletter). Der er så mange fine steder, det kommer an på hvad i er til. Cinque Terre er så flot. Sicilien har nogle af de smukkeste strande (og det varmeste klima).

Anmeld Citér

28. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi sammensætter altid selv vores ferier og tager aldrig på charter rejser.

Vi bruger Momondo til søgning af fly, og hotels.com eller airbnb til at finde hotel /hostel. 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

Mor11 skriver:

Vi sammensætter altid selv vores ferier og tager aldrig på charter rejser.

Vi bruger Momondo til søgning af fly, og hotels.com eller airbnb til at finde hotel /hostel. 

Jeg er nysgerrig på denne måde at rejse på

jan du fortælle lidt mere

Anmeld Citér

28. februar 2019

altogintet

Anonym skriver:

Ej hvor er det bare en dejlig fødselsdagsgave  

Vi har rejst til kreta et par gange og er vilde med det. Særligt kan jeg anbefale byen Rethymnon. 

Mallorca er også dejlig, dog en del dyrere end kreta, både for hotel og bespisning. 

Kan anbefale følgende rejseselskaber

- Apollo

- Spies

- Tui

- Sunweb

Du kan på alle ovennævnte rejseselskabers hjemmeside søge eftet rejsemål, uge, antal personer osv. 

Var lige hurigt inde på Spies og kigge på kreta i uge 28, det billigste ligger på godt 10.000 for 2 personer for en uge. Det er uden pension.

Håber I får en fantastisk ferie 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på denne måde at rejse på

jan du fortælle lidt mere

Øhm. Ja? Hvad vil du gerne vide? ��

Vi finder som regel en destination først og ved hvilken lufthavn der er nærmest , finder mulige rejsedage og søger lidt frem og tilbage på momondo indtil vi finder nogen rimelige flypriser og afgange der passer os. 

Derefter (inden vi har booket fly eller noget!) Går vi på hotel jagt på hotels.com eller airbnb, og sætter nogen kriterier - område (ift seværdigheder, men også køretur til og fra lufthavn) morgenmad på hotellet, WiFi, og hvis der skal være særlige luksusting . Og ser om der er hoteller der er ledige på de dage vi gerne vil være afsted . 

På den måde, kan man også rejse lidt rundt hvis man vil. Fx tage længere væk fra lufthavnen til at starte med , og så i løbet af rejsen bevæge sig tættere på, eller hvad man nu vil  

Vi var i Asien på et tidspunkt hvor vi startede i storbyen (lufthavnsbyen) derefter kørte vi 4 timer ind i landet med taxa og boede i noget jungle i nogen dage, og derefter ud på en luksus ø, og så til sidst en overnatning i byen igen så vi var tæt på lufthavnen på hjemrejsedagen.

Anmeld Citér

28. februar 2019

Miti's mama

Jeg har aldrig været på charter ferie... synes det er alt for dyrt. Har rejst meget, og finder altid en destination, kigger på fly og derefter et godt sted at bo. Man får meget mere for pengene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.