Jer som havde jeres menstruation mens i var gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2019

Anonym trådstarter

Havde i også smerter som ved menstruation? 

Jeg har netop haft min menstruation, men har nu haft kvalme og ømme bryster efterfølgende og tog derfor en graviditetstest som blev positiv!!  Tog en mere for at være sikker og den blev også positiv... 

Jeg har haft en almindelig menstruation dog med smerter dog uden klumper som jeg plejer men alligevel kan det virkelig ladesigl gøre... ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har netop haft min menstruation, men har nu haft kvalme og ømme bryster efterfølgende og tog derfor en graviditetstest som blev positiv!!  Tog en mere for at være sikker og den blev også positiv... 

Jeg har haft en almindelig menstruation dog med smerter dog uden klumper som jeg plejer men alligevel kan det virkelig ladesigl gøre... ? 

Jeg kan jo ikke sige om det passer hos dig. 

Men da jeg ventede vores nr. 2, havde jeg almindelige menstruationer de første 4 måneder. Vi troede gentagne gange at det ikke blev til noget. Til en af de tidlige scanninger, talte de vist om at der var noget mere end det lille embryo de så. Men jeg bed ikke mærke i det, før jeg kom hjem og tænkte om det evt. har været et lille foster mere, som bare er gået til grunde. 

Dette fik jeg aldrig svar på. Men vi fik en lille velskabt pige, trods 5 menstruationer

jeg håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan jo ikke sige om det passer hos dig. 

Men da jeg ventede vores nr. 2, havde jeg almindelige menstruationer de første 4 måneder. Vi troede gentagne gange at det ikke blev til noget. Til en af de tidlige scanninger, talte de vist om at der var noget mere end det lille embryo de så. Men jeg bed ikke mærke i det, før jeg kom hjem og tænkte om det evt. har været et lille foster mere, som bare er gået til grunde. 

Dette fik jeg aldrig svar på. Men vi fik en lille velskabt pige, trods 5 menstruationer

jeg håber det bedste for jer 

Wauw  Tusind tak! Det håber jeg også 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op ja... Altså synes du skal tage et smut til læge... Jeg har engang haft en graviditet uden for livmoderen og blødte temmelig meget on /off... Men har også blødt i begge mine blivende graviditeter dog ikke sådan en kraftig menstruations blødning. 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det kan også være en bio. Dvs en graviditet der er gået til grunde. Den viser sig også som en menstruation og kan fanges på graviditets teste en god tid efter. 

Anmeld Citér

3. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.