Kyssesyge og inseminering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Nogen der ved noget om kyssesyge og inseminering/mulig graviditet?

Min kæreste skal insemineres i næste uge men jeg (manden) har fået kyssesyge. Min kæreste har ingen symptomer og ved ikke om hun tidligere har haft kyssesyge.

Ved i om hun må insemineres og ved i om kyssesyge gør noget ved sædproduktionen?

Vi spørger naturligvis selv når hun skal derop men vi er lidt spændte så håber nogen ved noget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2019

koeapabshicar

Jeg er ret sikker på at feberen kan påvirke din sædkvalitet. Da feber kan påvirke både sæd og æg alt afhængigt af hvem der har feber så skal man oplyse om dette og man kan risikere at få udsat sit forsøg. 

Anmeld Citér

2. marts 2019

ønskebørn74

Rixus skriver:

Nogen der ved noget om kyssesyge og inseminering/mulig graviditet?

Min kæreste skal insemineres i næste uge men jeg (manden) har fået kyssesyge. Min kæreste har ingen symptomer og ved ikke om hun tidligere har haft kyssesyge.

Ved i om hun må insemineres og ved i om kyssesyge gør noget ved sædproduktionen?

Vi spørger naturligvis selv når hun skal derop men vi er lidt spændte så håber nogen ved noget  

Kyssesyge kan give fosterskader. Så det er ikke en god ide at blive insemineret. 

Anmeld Citér

2. marts 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus
ønskebørn74 skriver:

Kyssesyge kan give fosterskader. Så det er ikke en god ide at blive insemineret. 

Fertilitetsklinikken er uenige og vi kan fortsætte  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.