Bivirkninger ved crinone eller lutinus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2019

Anonym trådstarter

Hvilke bivirkninger havde i ved brug af disse præparater?? 

Var det til at holde ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Hvilke bivirkninger havde i ved brug af disse præparater?? 

Var det til at holde ud 

Jeg har prøvet begge dele uden de vilde bivirkninger  

men ved crinone blev jeg bare oppustet og så ik mere - dog var det et produkt jeg hadede! Var fint nok at tage men synes det var rigtig irriterende at man skulle “grave ud” af resterne synes jeg var meget ubehageligt og irriterende! 

Så prøvede jeg lutinus og jo der var da os lidt men enlig kun at jeg sku gå med trusseindlæg pga resterne siver lidt ud så det føles man pisser lidt i bukserne , men heldigvis til at overkomme end at ski grave crinone ud 

havde dog lidt flere bivirkninger ved lutinus hvor jeg blev mere følsom dernede/derinde men var til at overkomme 

jeg blev ikke gravid ved brug af crinone men ved lutinus   Men er jo heldigvis forskelligt fra kvinde til kvinde hihi ! 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Anonym trådstarter

Happyme skriver:

Jeg har prøvet begge dele uden de vilde bivirkninger  

men ved crinone blev jeg bare oppustet og så ik mere - dog var det et produkt jeg hadede! Var fint nok at tage men synes det var rigtig irriterende at man skulle “grave ud” af resterne synes jeg var meget ubehageligt og irriterende! 

Så prøvede jeg lutinus og jo der var da os lidt men enlig kun at jeg sku gå med trusseindlæg pga resterne siver lidt ud så det føles man pisser lidt i bukserne , men heldigvis til at overkomme end at ski grave crinone ud 

havde dog lidt flere bivirkninger ved lutinus hvor jeg blev mere følsom dernede/derinde men var til at overkomme 

jeg blev ikke gravid ved brug af crinone men ved lutinus   Men er jo heldigvis forskelligt fra kvinde til kvinde hihi ! 

Super! Tusind tak for dit fine uddybende svar 

Er lige nysgerrig - Hvordan grave ud??  Er det pillerester

Anmeld Citér

27. februar 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
Anonym skriver:

Super! Tusind tak for dit fine uddybende svar 

Er lige nysgerrig - Hvordan grave ud??  Er det pillerester

Crinone er noget gel du sprøjter op , det kroppen ik optager eller udskiller selv ophober sig dernede og derfor skal man ha klør fem op (eller det man kan) og så kringle det ud efter min mening er resterne lidt konsistens som uopløst vaskepulver eller sådan  

vil til hver en tid vælge lutinus det er godt nol en pille man skubber op med et hylster eller med fingrene men det giver ik på samme svinerig som crinone 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Mortilmajbørn

Har dog kun prøvet lutinus, men mindes ikke de mindste bivirkninger. Generelt har jeg aldrig haft bivirkninger ved alt medicinen, som jeg tog under min fertilitetsbehandling. Bortset fra lidt ekstra hormon kilo efter flere års behandling 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.