Frygter for en MA igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2019

Anonym trådstarter

I sommers blev min frygt til sandhed, da de så til Nf scanningen, at den lille var gået til i uge 8.

Havde godt haft det på fornemmelsen, da de få symptomer jeg havde, var forsvundet der. 

Selv om at jeg inderst inde godt vidste det, gjorde det ondt alligevel

Nu er jeg gravid igen, er 10+1 i dag, og skal til første lægeundersøgelse på torsdag, og derefter bliver jeg jo så ret hurtigt indkaldt til Nf. 

Mine symptomer, det ene der er, har jeg stadig, men begynder alligevel at frygte en MA mere og mere igen

Sidst gik jeg fra start og sagde/tænkte "jaaa, lad os nu se om den lille vil leve". 

Sådan har jeg slet ikke tænkt denne gang. I hvert fald ikke før nu

Håber og krydser for en levende, normal, lille baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kender det godt.. Jeg havde også en MA i uge 8, og blev så ret hurtigt gravid igen bagefter.. Men jeg gik også hele tiden og frygtede, at baby ville dø igen.. Det skete dog ikke, og hun ligger nu 15 uger gammel og leger ved siden af mig.. 

Så mit råd til dig er at tale om det, når det bekymrer dig, og ellers så prøv at sige til dig selv, at selvfølgelig lever baby.. Det er mega svært og man tuder ofte, fordi man tænker at baby ikke lever mere, men det gør den 

Anmeld Citér

27. februar 2019

HapsHapsHaps

Tillykke med den nye graviditet! Jeg har oplevet en MA i 9. Uge, men det blev opdaget ved en tidlig scanning. Det var mega hårdt, men jeg var glad for at jeg opdagede det før NF. Da jeg blev gravid igen var jeg rædselsslagen helt fra start, og valgte derfor at få to tidlige scanninger - en i 8. Uge og en da jeg var 10+0. Begge gange var alt perfekt og jeg slappede lidt mere af, men faktisk er det først nu hvor jeg er langt over halvvejs i graviditeten og mærker baby hele tiden at jeg sådan for alvor tør tro på det.

Hvis du er meget nervøs vil jeg anbefale en scanning nu som du selv betaler for. Det giver jo ingen garanti, men kan alligevel være dejligt at vide besked. Når man har oplevet aborter af den ene eller den anden slags tror jeg altid at frygten sidder i én - men husk at chancen for at det går godt et større en risikoen for at det går galt Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.