Hunde står og gør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2019

Anonym trådstarter

Vi bor i et rækkehuskvarter, så husene ligger jo ret tæt på hinanden her.. 

På nabovejen er der en kvinde, som har to store lækre hunde.. Fint nok.. MEN når hun lukker dem ud, når hendes barnebarn er der, så står de hele tiden og gør.. Det er voldsomt irriterende at høre på, og hvis vores datter ikke sover vildt tungt, så vågner hun hele tiden af dem.. 

Jeg har før været henne og bede hende om at lukke dem ind, da vores datter ikke kunne falde i søvn pga. dem, og fordi jeg egentlig synes, at det er respektløst over for os andre, at de kan stå og gø i timer og vi skal høre på det.. Hun undskyldte og sagde, at barnebarnet var bange for dem, men hun lukkede dem så alligevel ind kort tid efter.. Nu står de så og gør igen derude, og jeg er ved at blive idiot af at høre på dem gennem babyalarmen (heldigvis sover datteren tungt nu).. 

Men hvad ville I gøre? Kan man overhovedet tillade sig at kræve, at hun gør noget, eller må vi bare finde os i det, og finde os i, at datteren ikke altid kan sove, når de gør? Det er desværre ikke muligt at få hende til at sove indendørs, da hun så nægter at sove 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2019

Soonmom

Hvis der er tale om at de står og gøer i flere timer ville jeg klage til boligselskabet (hvis det er leje).
I vores afdeling står der faktisk direkte i bestemmelserne at der skal være ro mellem 12-14 - hvorfor ved jeg ikke

Anmeld Citér

26. februar 2019

HBV

Følger lige med for jeg har nøjagtig samme problematik 

Anmeld Citér

26. februar 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvis der er tale om at de står og gøer i flere timer ville jeg klage til boligselskabet (hvis det er leje).
I vores afdeling står der faktisk direkte i bestemmelserne at der skal være ro mellem 12-14 - hvorfor ved jeg ikke

Altså vi kom hjem kl. 11, hvor de stod og gøede, og de står stadig derude og gør.. 

Vi lejer af en privat, så der er vist ikke så mange decideret regler her 

Anmeld Citér

26. februar 2019

Anonym

Over og snak med hende igen! Hele verden kan ikke være stille fordi babyer skal sove - men gøende hunde i timevis er hensynsløst overfor alle, sovende eller vågne. 

Mvh hende der pt. sidder på sin altan i solen og smiler indebrændt til håndværkerne i gården, som larmer som et hornorkester lige midt i babys middagslur... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.