Hindeløsning, hjælper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjalp hindeløsning fødslen igang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.095 visninger
5 svar
4 synes godt om
25. februar 2019

Sujan

Hej. 

Er 40+6 i dag og er ved at være lidt utålmodig. Jeg skal sættes igang på søndag hvis jeg ikke går i fødsel af mig selv. Var i dag til kontrol, hvor der ikke var så meget livmoderhals tilbage og 1 finger åben. Jordmoder lavede hindeløsning. 

Men hvordan er det med hindeløsning? Jordmoderen sagde det bare var for at prøve, men det lød ikke til at hun troede det ville betyde noget. 

Så er nysgerrig. Er der nogen der har født efter hindeløsning?? Fortæl fortæl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2019

LLDH

Hvad jeg har hørt af erfaringer fra andre som har fået hindeløsning, så virker det, hvis kroppen alligevel er klar. Så kan det altså hjælpe det på vej, men hvis ikke (som var tilfældet for mig), så gør det ikke noget.

Anmeld Citér

25. februar 2019

AnoMor

Sujan skriver:

Hej. 

Er 40+6 i dag og er ved at være lidt utålmodig. Jeg skal sættes igang på søndag hvis jeg ikke går i fødsel af mig selv. Var i dag til kontrol, hvor der ikke var så meget livmoderhals tilbage og 1 finger åben. Jordmoder lavede hindeløsning. 

Men hvordan er det med hindeløsning? Jordmoderen sagde det bare var for at prøve, men det lød ikke til at hun troede det ville betyde noget. 

Så er nysgerrig. Er der nogen der har født efter hindeløsning?? Fortæl fortæl

For mig hjalp det ikke det store. Der gik en uges tid fra jeg fik hindeløsning til at jeg fødte 

Anmeld Citér

25. februar 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg har fået af vide at hindeløsning kun virker hvis kroppen selv er klar og alligevel ville være gået i fødsel af sig selv indenfor et par dage. Så hindeløsning kan måske fremskynde fødslen et par dage. 

Efter man har fået hindeløsning har jeg fået af vide, at er man ikke gået i fødsel indenfor 24 timer havde hindeløsning ikke effekt. 

Med min store dreng fik jeg hindeløsning 41+0 fredag kl 11, det gav en del plukveer formiddag/eftermiddag og natten til lørdag kl 01 begyndte de rigtige veer, jeg fødte lørdag eftermiddag. 

Anmeld Citér

25. februar 2019

Sujan

Oddi skriver:

Jeg har fået af vide at hindeløsning kun virker hvis kroppen selv er klar og alligevel ville være gået i fødsel af sig selv indenfor et par dage. Så hindeløsning kan måske fremskynde fødslen et par dage. 

Efter man har fået hindeløsning har jeg fået af vide, at er man ikke gået i fødsel indenfor 24 timer havde hindeløsning ikke effekt. 

Med min store dreng fik jeg hindeløsning 41+0 fredag kl 11, det gav en del plukveer formiddag/eftermiddag og natten til lørdag kl 01 begyndte de rigtige veer, jeg fødte lørdag eftermiddag. 

Ja har jeg også hørt. Men man ved jo ikke om kroppen er klar. 

Har lige været ude og gå en lang lang lang lang tur, som var lige i overkanten. Nu er der rigeligt med smerter og plukveer. 

Jeg må bare se om det udvikler sig. 

Anmeld Citér

25. februar 2019

Pb18

Jeg fik lavet hindeløsning 41+0, veer startede 41+2 og fødte 41+3. Hvordan det ville have set ud hvis jeg ikke havde fået det, aner jeg ikke men ud kom bebs da

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.