Anonym skriver:
Tak for jeres svar!
Jeg ved godt at hcg kan slå ud på en ægløsningstest men det kan det åbenbart også den anden vej.
Mine test har kun været positive i 2 dage hvorefter de så er fuldstændig negative.. det har været tidligt jeg har testet omkring 3+1 - 3+4
Og testene har alle givet denne svage streg (billede)
Jeg har ikke opgivet på det grundlag at det har taget 5 mdr. Men mere fordi jeg lige blev slået ud af at jeg måske slet ikke havde været gravid alligevel! Min gejst blev jo noget højere ved de positive test 
Det kan sagtens lade sig gøre at teste positivt så tidligt. Og netop når man tester tidligt, vil man fange alle de graviditeter, der ikke var rigtigt levedygtige, og derfor går til. Hvis man ikke tester, vil man måske blot opleve det som en forsinket menstruation.
Men det er altså ikke rigtigt, at LH kan slå ud på en graviditetstest. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, fordi testens og hCG molekylerne ikke kan binde sammen. Så stol du trygt på, at der har været graviditeter i gang, når du har testet positivt. Hvis lægen har sagt det, trænger han altså til at læse lidt i sine biokemi bøger igen 
Anmeld
Citér