Vi har rejst med alle vores børn fra ja fra de blev født næsten
tror den yngste vi har haft med ja var nyfødt og i lejet sommerhus. Ellers har vi været afsked med den ældste da hun var 6 måneder i Italien og ellers der op af. Den yngste var med I Rom lige da han var født 1 år.
Mit bedste råd er et jeg selv fik: de kan hvad forældrene kan - se dem som en lille pakke som er med, og ja so har nogle krav: søvn, mad osv. Men har mor og far det godt og er glade og tilgodeser de primære behov, så har baby det godt.
Vil dog sige fra erfaring det fedeste er, hvis det er en kombi af voksne ting som gør vores ferie god og så roen fx på en campingplads, hvor der kan rulles rundt og gerne en hel dag her og der.
Vores børn er nu langt ældre, men det er egentlig samme princio: der er voksen ønske ting (som de så også sagtens kan ønske) og så er der tidspunkter med ro og ingen planer.
Så mit råd: hvad vil I og hvordan kan I tænke ro og plads til at tulle ind i det - børn kan det meste og nyder egentlig bare den lange tid sammen med mor og far. Så er I til sommerhus og ture på stranden, så er det den vej I går, er I til storby, så find hotel eller overnatningssted der giver plads til tumlingen, er I til rygsæk og vandresko, så køb en bæredims til ryggen og kom afsked.
Anmeld
Citér