Hjæææælp til babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2019

SimoneR

Hjææælp, jeg er i 8. måned nu er vil gerne snart have det sidste på plads. Jeg har snart søgt internettet tyndt for babyalarmer, men har stadig ikke fundet BABYALARMEN endnu. indtil videre er jeg mest hook på Neonate mere præcist denne model  https://babyalarmen.dk/neonate-babyalarm/

Er der nogen af jer der har erfaring med den? Umiddelbart lyder anmdeldelsen af den jo rigtig god

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Den har vi. Jeg er ok tilfreds med den - dog synes jeg, der er lidt forsinkelse på den, så nogle gange hører jeg min datter, før alarmen registrerer hende, og det er jo lidt uhensigtsmæssigt.

Det er rart at den kan indstilles i lydfølsomheden, så man kan skrue ned for følsomheden, når hun sover i barnevognen, hvor der kommer biler forbi, som går i alarmen, og op for den når hun sover i soveværelset, hvor der ikke er andre lyde end hende.

Anmeld Citér

21. februar 2019

sommerc

Profilbillede for sommerc

Vi har neonate. Vi har ikke fortrudt et sekund. Synes den er super go Jeg er så glad for jeg købte den. 

Anmeld Citér

22. februar 2019

SimoneR

sommerc skriver:

Vi har neonate. Vi har ikke fortrudt et sekund. Synes den er super go Jeg er så glad for jeg købte den. 

Jeg har hørt mange blandet ting, men helt klart en overvægt af positive. Så tænker det nok bliver neonate. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.