Hjælp mig med at vælge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad mit barn skal hedde. Hjælp mig.. Har kigget lidt på navne med U, her er lidt inspiration -  https://www.babyklar.dk/pigenavn/pigenavne-med-u.html 

Ved ikke hvilke jeg bedst kan lide, er der nogen af jer der har nogle foreslag? 

Mvh
BabyelskerenxD

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh U er et svært forbogstav. Men skulle jeg vælge, ville det nok blive Ulrikka - med a til sidst. Det synes jeg er lidt mere frejdigt end Ulrikke. Eller Una måske. Min datter hedder Luna, det vil en Una i dk nok ofte blive kaldt  

Anmeld Citér

21. februar 2019

Tommelise

21. februar 2019

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad mit barn skal hedde. Hjælp mig.. Har kigget lidt på navne med U, her er lidt inspiration -  https://www.babyklar.dk/pigenavn/pigenavne-med-u.html 

Ved ikke hvilke jeg bedst kan lide, er der nogen af jer der har nogle foreslag? 

Mvh
BabyelskerenxD

Jeg kan godt lide navnet Ulla. De andre pigenavne med U kan jeg ikke lide

Anmeld Citér

21. februar 2019

fehår

Jeg er vild med både Una og Ursula, men man må nok være forberedt på, at langt de fleste tænker på heksen fra Den lille havfrue, når de hører Ursula. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

SimoneR

Hvad med sådan noget som Uniq? Det er i hvertfald specielt, og unikt 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Bentemor

Uliana, Una, Ulrica, Uni, Unica.. Mine bud held og lykke med at finde det rette navn til datteren. Gå efter hvad i selv synes om ❤️

Anmeld Citér

23. februar 2019

VN

Jeg synes Uma er rigtig fint  Det er måske ikke så udbredt i Danmark, men det er da brugt i USA. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.