Så klar til fødsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
2 svar
2 synes godt om
20. februar 2019

Sujan

Er gået over termin.  Venter 3. Barn. Gik også over tid med de 2 andre. Er tung, træt, utålmodig og så klar til fødsel. 

Her til aften har manden lavet lækker lækker mad, jeg har spist og drukket godt. Jeg har taget mig et laaaaangt karbad, blevet barberet, smurt ind i dyr fed creme, hårkur, ansigtsmaske. Rent nattøj og sengetøj. Jeg er blevet masseret, vi har “hygget”  jeg har efterfølgende drukket en liter saftevand.......

så bliver man da vist ikke mere klar til en fødsel 

kom nu ud baby!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Mrsopsand

Sender vestøv din vej.

Jeg er selv 38+3 med lillesøster og top utålmodig og irriteret denne gang, fik veer i søndags som desværre gik i sig selv igen 

Storebror er født 39+4 så håber ikke jeg skal vente for længe endnu på lillesøster. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Sujan

Mrsopsand skriver:

Sender vestøv din vej.

Jeg er selv 38+3 med lillesøster og top utålmodig og irriteret denne gang, fik veer i søndags som desværre gik i sig selv igen 

Storebror er født 39+4 så håber ikke jeg skal vente for længe endnu på lillesøster. 

Held og lykke med det hele 

Sender vestøv din vej også...

Havde en lille blødning i mandags og efterfølgende mange plukveer mandag og tirsdag. Der var jeg så irritabel og utålmodig. 

Idag er det hele bare gået i stå 

men så besluttede jeg til sidst at udnytte tiden fuldt ud  så nu er jeg bare ekstra klar. 

Men ja den sidste tid her er hård!!!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.