Skønne, skønne spark :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

RikkeR

Til alle Jer der endnu ikke har mærket den lille sparke endnu, så har I virkelig noget at glæde Jer til.

Det er så ubeskriveligt at mærke.

Jeg sad i min lænestol i søndags og sang og talte med min lille bebs og den svarede igen med dejlige spark - hver gang jeg mærker liv får jeg et saligt smil på læben og tænker på hvor heldig jeg er.

Ville bare lige dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Kaufie

Jeps det er fantastisk - men kan sør'me også være irriterende (på den gode måde) når man gerne vil sove og bebs holder fest i maven... Bare vent

Men nyd det endelig - det kommer man til at savne når man ikke længere er gravid - også selvom guldklumpen ligger foran en og er dejlig.

Mette 8+6 og glæder sig til de første puf.

Anmeld

19. oktober 2009

Valle81

Jo det er simpelthen meget meget skønt:0)

Dette er min anden graviditet og må sige, at jeg nød det mest under min første graviditet:0) Men kun ca halvvejs, da hun fra næsten uge 20 lå med hovedet nedaf og benene op ad, sparkede hun konstant i mine ribben. DET ER IKKE SJOVT:0)

Denne gang, nyder jeg det også, men den sparker HELE dagen på min blære, er ved at gå amok:0) Kære lille skat i maven, blæren er ikke en hoppepude:0)

Knus

Christina

19+0

Anmeld

19. oktober 2009

Tulle28

He he ohhh det glæder jeg mig til!!:-)

RikkeR, hvor langt henne er du?

Knus Tulle

Anmeld

19. oktober 2009

RikkeR

Tulle28 skriver:

He he ohhh det glæder jeg mig til!!:-)

RikkeR, hvor langt henne er du?

Knus Tulle

Hej Tulle.

Kan godt forstå du glæder dig - det er SKØNT

Jeg er 20+4 henne - hvad med dig?

Knus

Anmeld

19. oktober 2009

Tulle28

Jeg er kun 15+2, så der er desværre nok lige et par uger eller mere til det er min tur:-)

Anmeld

19. oktober 2009

maria_wlt

Det er endnu sjovere når man direkte kan se at maven rykker frem og tilbage fordi den sparker SÅ hårdt...

Jeg tør slet ikke tænke på hvor hårdt det står til om bare 3-4 uger...pyha

Maria 28+5

Anmeld

19. oktober 2009

baby2010

Jeg glæder mig virkelig også meget til at min forlovede kan mærke ham sparke. Vi har prøvet flere gange, men det sker jo aldrig, når man gerne vil have det til at ske!

Alfred er tilpas aktiv - ikke alt for irriterende endnu, bare meget meget dejligt og hyggeligt. Så ved jeg at han har det godt. Ja, ok når han "planker" sig - eller stiller sig op, så er det lidt trangt med pladsen, men så puffer jeg ham ned igen, og så går det fint!

Anmeld

19. oktober 2009

Michala

Jeg render også rundt med et konstant smil for tiden, da det nu kan mærkes og ses uden på maven! Det er da bare heeeelt fantastisk! Og så kan kæresten også bedre være med. I nat lå han endda og mærkede baby sparke mens jeg sov

Anmeld

19. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - der er virkelig ikke noget finere, og jeg kommer bestemt til at savne at mærke ham mosle godt rundt derinde - så prøver at nyde det sidste stykke tid her inden fødslen.

Sidder stadig med et smil på læben når han går i gang derinde i maven. Kæresten er også ret så facineret hver gang

Her til sidst glæder jeg mig dog også bare til at se og møde ham den lille derinde

Christine, 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.