Kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2019

Anonym trådstarter

Hejsa

Har nogen prøvet at kroppen reagere lidt som om den er gravid uden at være det? 

Jeg fik akut kejsersnit for snart 5 måneder siden så ønsker bestemt ikke at være gravid igen så hurtigt både fordi de fraråder det på grund af at det tager lidt længere tid at hele efter kejsersnit og så på grund af oplevelsen. 

Men den sidste måned har jeg haft den morgen kvalme, trangen til kaffe om morgen er lidt væk, trængen til andre sager end normalt er forstærket men mine test siger negative.sidst jeg var gravid viste den positive test ved de her tegn. 

Så tænker egentlig om det er sådan lidt "normalt" at kroppen kan spille sådan et puds.? ��‍♀️��‍♀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Anonym skriver:

Hejsa

Har nogen prøvet at kroppen reagere lidt som om den er gravid uden at være det? 

Jeg fik akut kejsersnit for snart 5 måneder siden så ønsker bestemt ikke at være gravid igen så hurtigt både fordi de fraråder det på grund af at det tager lidt længere tid at hele efter kejsersnit og så på grund af oplevelsen. 

Men den sidste måned har jeg haft den morgen kvalme, trangen til kaffe om morgen er lidt væk, trængen til andre sager end normalt er forstærket men mine test siger negative.sidst jeg var gravid viste den positive test ved de her tegn. 

Så tænker egentlig om det er sådan lidt "normalt" at kroppen kan spille sådan et puds.? ��‍♀️��‍♀️

Helt normalt 

din krop tager længe om at blive sig selv igen. 

Har både haft kejsersnit og derefter en vaginal fødsel og jeg kan skrive under på at det bare tager det længere at komme ovenpå igen efter et kejsersnit, her snart 11 måneder efter min fødsel har jeg Stadig ikke haft min mens og min krop opfører sig virkelig åndssvagt tit så ja helt normalt 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Lykkeligmoraltid skriver:

Helt normalt 

din krop tager længe om at blive sig selv igen. 

Har både haft kejsersnit og derefter en vaginal fødsel og jeg kan skrive under på at det bare tager det længere at komme ovenpå igen efter et kejsersnit, her snart 11 måneder efter min fødsel har jeg Stadig ikke haft min mens og min krop opfører sig virkelig åndssvagt tit så ja helt normalt 

Uden det lyder forkert så er jeg glad for dit svar jeg var ved lægen også bare til almindelig tjek og som jeg sagde til hende at man bliver bekymret fordi man efterhånden har kendt sin krop ret godt. Og lige pludselig er den helt ude af skridt 

Havde heller ikke haft min mens, men kom på mini piller for halvanden uge siden og nu virker det som om at det starter lidt. Har før haft smerten som om at det skulle starte men igen der er blevet "snydt" 

Der er vel ikke andet for end at se tiden an 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.