Flyverdragt no go i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2019

TLO

Kære alle,

Håber på lidt sparing ift hvad I gør.

Jeg har læst mig frem til og fuldt, at kørsel i bil ikke er i flyverdragt af hensyn til sikkerhed (selen kan ikke spændes nok). Mit spørgsmål går så på, hvad I andre gør, hvis man skal ud og f.eks på tur ved stranden/skoven; skifter I jeres tumling/barns 'køretøj' ud med flyverdragt, når I er fremme?

Bedste hilsner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad

Vi kører ret sjældent i bil, men de gange det har været nødvendigt har vi bare givet en varm trøje på i bilen og så et lille uldtæppe hen over når barnet er spændt fast. Og så flyverdragt på når vi er fremme. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Babilooo

Mine børn kører med vinterjakker - men ikke nogle kæmpe dunede nogle.

jeg ville dog ikke give flyverdragt på.. det bliver alt for varm for dem. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Lenchick

TLO skriver:

Kære alle,

Jeg har læst mig frem til og fuldt, at kørsel i bil ikke er i flyverdragt af hensyn til sikkerhed (selen kan ikke spændes nok). Mit spørgsmål går så på, hvad I andre gør, hvis man skal ud og f.eks på tur ved stranden/skoven; skifter I jeres tumling/barns 'køretøj' ud med flyverdragt, når I er fremme?

Bedste hilsner

Vores børn på 7 og 4 har hjemmestrikkede uldtrøjer på i bilen om vinteren og vi har overtøjet med. Den lille kører også i uldstrømper da han ikke kan lade være med sparke og tage fødderne op. Da jeg er ret øm overfor min nye bil, har han ikke fodtøj på i bilen.

Når vi kommer frem, kommer børnene i overtøjet.

Sådan har vi altid gjort og det fungerer fint. Jeg kan faktisk også finde på at smide jakken på en længere køretur.

Anmeld Citér

21. februar 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TLO skriver:

Kære alle,

Bedste hilsner

De har fleece på og flyverdragter har vi med, som de får på når vi er fremme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.