flyverdragt? Er det koldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. februar 2019

Astrid&alex

Hej jeg tager til Danmark i morgen og er ved at pakke. Er lidt i tvivl vedr. Udendørstøj. Er en softshel flyverdragt med flisjakke under nok, eller skal jeg have en (diderikson) flyverdragt med? Jeg rejser alene, så vil gerne undgå for meget unødige ting. Til dreng 2 år. Mange tak!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Du kommer på et meget uheldigt tidspunkt i forhold til vejret, for den næste uges tid siger vejrudsigterne, at temperaturen vil svinge voldsomt. I vores område vil temperauren kræve flyverdragt de næste dage, hvor dagene vil starte med en temperatur på 0 - 3 grader, men så kommer der nogle dage med hvor temperaturen kan komme helt op på 10-11 grader og så er flyverdragten næsten for varm.

Anmeld Citér

19. februar 2019

Astrid&alex

PS jeg har kigget på vejrudsigten, men jeg syntes det lidt ligner "noget på grænsen", min søster siger det ikke føles koldt, men omvendt kan en 7 grader føles meget koldt hvis det er fugtigt og vinden blæser... 

Anmeld Citér

19. februar 2019

Astrid&alex

Janey skriver:

Du kommer på et meget uheldigt tidspunkt i forhold til vejret, for den næste uges tid siger vejrudsigterne, at temperaturen vil svinge voldsomt. I vores område vil temperauren kræve flyverdragt de næste dage, hvor dagene vil starte med en temperatur på 0 - 3 grader, men så kommer der nogle dage med hvor temperaturen kan komme helt op på 10-11 grader og så er flyverdragten næsten for varm.

Hov tak for svar, Min tilføjelse krydsede din 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.