Droppe middagsluren inden 2 års alderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. februar 2019

Sprit25

Puha min søn er 20 mdr og her de sidste par dage har han virkelig haft svært ved middagsluren. Han sover ikke mere end en time, idag kun 45 minutter og jeg er bange for han er ved at droppe den! 

Men det er ALT for tidligt synes jeg. Han har aldrig haft et godt sove hjerte, så er der nogen forslag til hvad vi kan gøre. Han sover i sin seng indenfor. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2019

FruStolpe

Vores store pige stoppede helt naturligt middagsluren lige før hun blev 2, hvor dem lille der bliver 5 til maj, Råd og sover lur når hun er i børnehave.

Tror ikke jeg har nogen tips og tricks, desværre 

Anmeld Citér

19. februar 2019

LLDH

Sådan en periode havde vores også - faktisk også lige omkring den alder. Der var også en periode hvor hun nægtede at sove. Nu er hun over 2,5 og sover lur hver dag, og har i den grad brug for den. Se tiden an 

Anmeld Citér

19. februar 2019

Sprit25

LLDH skriver:

Sådan en periode havde vores også - faktisk også lige omkring den alder. Der var også en periode hvor hun nægtede at sove. Nu er hun over 2,5 og sover lur hver dag, og har i den grad brug for den. Se tiden an 

Kan heller ikke helt overskue tanken endnu om to børn, der ikke sover middagslur. Specielt når han heller ikke sover sådan super godt om natten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.