Lækker før børn - grim efter børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2019

Anonym trådstarter

hej alle. 

Jeg har to børn den mindste er 10 mdr. 

Jeg var en lækkerbisken i mine “unge dage”, jeg er stadig ung (slut tyverne) men jeg ser sku bare så kedelig grim og slidt ud. 

Ja min mindste sover utrolig dårligt om natten, så jeg ligner et omvandrende træt menneske.

tiden om morgenen er der heller ikke til at jeg kan gøre mig i stand med masser make up. Jeg har simpelthen ikke nok timer i døgnet til også at tænke på mig selv  er der andre der kender det ? 

Men er der nogen der kan anbefale en godt pudder eller er eller andet ? Som kan dække mit trætte ansigt og mine poser under øjnene, og mine sorte cirkler under øjnene hvis i forstår...

savner sku at være lidt lækker.... bare lidt...

Pengene er meget små i øjeblikket så kan heller ikke gå ud og forkæle mig selv på den måde.

hvad gør i andre???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2019

Anonym

Jeg har måske ikke helt de råd som du ønsker, for jeg har aldrig gået særligt meget op i mit udseende. Men, for at fremstå frisk - skal jeg også føle mig lidt frisk. Og med 2 små børn, kræver det virkelig noget. ��

Det jeg gør er; sikrer at jeg får ordentlig kost, og nok(!) væske. Min væske består meget af danskvand, light saftevand - og kaffe. ����

Med små børn er søvnen ofte afbrudt, men et par gange om ugen prioriterer jeg at gå 1/2-1 time tidligere i seng end ellers. Og morgenerne planlægger jeg og forbereder hvad jeg kan om aftenen, dvs. tøj til unger og jeg selv er klar, jeg ved hvad vi skal have til morgenmad og evt madpakke er smurt dagen før. Det burde frigive 5 minutter til en let makeup. Og ellers har jeg ingen skrupler over at ordne det i toget �� 

En aften om ugen, nogle gange lidt sjældnere, sætter jeg tid af til at få mig et langt bad og fx bruge hårkur, barbere ben, exfoliere, smøre creme på, ordne fødder etc. De små ting gør ikke nødvendigvis at jeg ligner en million, men FØLELSEN af det, er mere værd.

Jeg håber du kan bruge mine råd. 

Anmeld Citér

19. februar 2019

migxher

Giv det tid jeg har først fået tid og overskud til at arbejde lidt på mig selv efter min yngste blev 1,5. Derefter begyndte jeg at træne, der har gjort rigtig meget for mit overskud og jeg føler mig top lækker igen. 

Men som overstående skriver. Kost og godt med væske gør meget. Jeg kan lyn hurtig se det på mine mørke rander hvis jeg ikke drikker nok. Mit yngste barn der er 2 år nu vågner stadig om natten så søvn er ikke det jeg får mest af. Her spiller sund mad bare en rolle i forhold til energi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.