Jeg har måske ikke helt de råd som du ønsker, for jeg har aldrig gået særligt meget op i mit udseende. Men, for at fremstå frisk - skal jeg også føle mig lidt frisk. Og med 2 små børn, kræver det virkelig noget.
Det jeg gør er; sikrer at jeg får ordentlig kost, og nok(!) væske. Min væske består meget af danskvand, light saftevand - og kaffe.
Med små børn er søvnen ofte afbrudt, men et par gange om ugen prioriterer jeg at gå 1/2-1 time tidligere i seng end ellers. Og morgenerne planlægger jeg og forbereder hvad jeg kan om aftenen, dvs. tøj til unger og jeg selv er klar, jeg ved hvad vi skal have til morgenmad og evt madpakke er smurt dagen før. Det burde frigive 5 minutter til en let makeup. Og ellers har jeg ingen skrupler over at ordne det i toget
En aften om ugen, nogle gange lidt sjældnere, sætter jeg tid af til at få mig et langt bad og fx bruge hårkur, barbere ben, exfoliere, smøre creme på, ordne fødder etc. De små ting gør ikke nødvendigvis at jeg ligner en million, men FØLELSEN af det, er mere værd.
Jeg håber du kan bruge mine råd.
Anmeld
Citér