Anonym skriver:
Der er ingen praktiske problemer med det. Økonomien, rammerne og alt det er i orden.
Det er vores følelser omkring det og overskuddet vi ikke er sikre på.
Nej, en abort er ikke for sjov. Jeg tager heller ikke let på det, og bliver faktisk irriteret over din bemærkning. Jeg er i syv sind og aner ikke hvad jeg skal gøre.
Beklager hvis jeg har formuleret mig lidt klodset. Jeg tror absolut ikke, at du tager let på beslutningen.
Det jeg ville frem til var egentlig, at hvis I et eller andet sted ønsker det her barn, så kan de fleste problemer løses. Både de praktiske og de følelsesmæssige. Måske skal I have noget rengøringshjælp, en fast babysitter til at aflaste jer i hverdagen. Parterapi til at få rettet op på parforholdet osv. Måske skal din mand omprioritere ift, sit arbejde i en periode. Et eller andet sted er man jo selv herre over, hvordan man indretter sit liv.
Men hvis I slet ikke kan finde lysten til endnu et barn, og det vil ødelægge jeres familie, så er en abort måske det bedste.
Jeg har selv fået en abort engang. Man overlever, men det sætter spor, også selvom man er fuldstændig afklaret.
Anmeld
Citér