Pusleplade til tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
1 svar
1 synes godt om
18. februar 2019

Tine17

Hej alle.

Jeg har en datter på knap 13 måneder og overvejer at investere i en pusleplade til hendes tremmeseng, dels fordi vi slet ikke bruger pladsen i puslekommoden, og dels fordi vi godt kunne bruge gulvpladsen til noget andet. Er der nogen af jer som har sådan en pusleplade som kan fortælle mig om den skal fjernes når barnet skal sove? Jeg kan nemlig ikke se på billeder osv. hvordan den sættes fast, og er i tvivl om, om hun kan vippe den af, og om det bliver bøvlet at putte hende når pladen er på? 

Hilsen Tine.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2019

AnoMor

Tine17 skriver:

Hej alle.

Jeg har en datter på knap 13 måneder og overvejer at investere i en pusleplade til hendes tremmeseng, dels fordi vi slet ikke bruger pladsen i puslekommoden, og dels fordi vi godt kunne bruge gulvpladsen til noget andet. Er der nogen af jer som har sådan en pusleplade som kan fortælle mig om den skal fjernes når barnet skal sove? Jeg kan nemlig ikke se på billeder osv. hvordan den sættes fast, og er i tvivl om, om hun kan vippe den af, og om det bliver bøvlet at putte hende når pladen er på? 

Hilsen Tine.

Jeg syntes den var mega bøvlet. Jeg fjernede den helt da min søn begyndte at kunne rejse sig op. Netop fordi den nke rives ned. Plus han kravlede ned i benenden hele tiden så var bange for han fik den i hovedet. 

Jeg brugte i stedet bare en puslepude på gulvet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.