Smerter efter kirugisk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2019

CarinaSB

Hej :)

Jeg står i den situation at jeg skal have fortaget en kirugisk abort på tirsdag .. :( 

i den forbindelse vil jeg høre om i oplevede store smerter efter? 

Jeg er sq lidt nervøs for det hele, det er også første gang jeg skal i narkose .. det er dog heldigvis kun lige 10-15 min da jeg skal have opsat en spiral imens jeg sover.. 

Mvh en meget nervøs mig :(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2019

Nielsen32

Man har ikke smerter - mere menstruations lign. Smerter. Det er meget fredeligt det hele og man er frisk hurtigt igen �� Du må have en sofa dag med dyne og en god serie når du kommer hjem - så er du hurtigt som du plejer igen. Pøj pøj med det hele 

Anmeld Citér

17. februar 2019

AnoMor

CarinaSB skriver:

Hej :)

Jeg står i den situation at jeg skal have fortaget en kirugisk abort på tirsdag .. :( 

i den forbindelse vil jeg høre om i oplevede store smerter efter? 

Jeg er sq lidt nervøs for det hele, det er også første gang jeg skal i narkose .. det er dog heldigvis kun lige 10-15 min da jeg skal have opsat en spiral imens jeg sover.. 

Mvh en meget nervøs mig :(

Jeg havde kun almindelige menstruations smerter en dags tid efter. Også var jeg noget omtumlet af narkosen i nogle timer. Ellers var der ingenting 

Anmeld Citér

17. februar 2019

CarinaSB

Nielsen32 skriver:

Man har ikke smerter - mere menstruations lign. Smerter. Det er meget fredeligt det hele og man er frisk hurtigt igen �� Du må have en sofa dag med dyne og en god serie når du kommer hjem - så er du hurtigt som du plejer igen. Pøj pøj med det hele 

Okay .. mange tak for dit svar :-)

Anmeld Citér

17. februar 2019

CarinaSB

AnoMor skriver:

Jeg havde kun almindelige menstruations smerter en dags tid efter. Også var jeg noget omtumlet af narkosen i nogle timer. Ellers var der ingenting 

Okay det var dejligt at høre :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.