Test 5+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

979 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2019

Anonym trådstarter

Er disse positive?

tog en igen 5+2 som var negativ. Men mens plejer at komme på dag 29. Er meget forvirret!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2019

Anonym trådstarter

Undre mig bare over den så er negativ et par dage efter. Bliver helt bange for om der er et eller andet galt.

Anmeld Citér

16. februar 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster

Jeg ser en lille streg på begge dine tests, men jeg synes ikke det ligner at der er farve i alt. Altså det ligner at det er såkaldte skyggestrege.

Derudover så tænker jeg at 5+ der burde du få en meget tydelig streg. Min teststreg var i hvertfald mere tydelig end controlstregen da jeg i sin tid testede 5+.

Anmeld Citér

16. februar 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg ser en lille streg på begge dine tests, men jeg synes ikke det ligner at der er farve i alt. Altså det ligner at det er såkaldte skyggestrege.

Derudover så tænker jeg at 5+ der burde du få en meget tydelig streg. Min teststreg var i hvertfald mere tydelig end controlstregen da jeg i sin tid testede 5+.

Præcis det jeg tænker, og det der gør mig bange. For hvorfor får jeg så ikke menstruation? Kan det mon være fordi det er uden for livmoderen? 

Anmeld Citér

17. februar 2019

xStinepigen

Profilbillede for xStinepigen
7+1

Jeg synes de ser svagt positive ud. DI ægløsning km evt være faldet lidt senere? Jeg har i ingen af mine graviditeter kunne teste særligt tydeligt i uge 5, først knuge 6+ så den kan man heller ikke regne med. Måske prøve en anden test? Eller vente er par dage 

Anmeld Citér

17. februar 2019

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg synes de ser svagt positive ud. DI ægløsning km evt være faldet lidt senere? Jeg har i ingen af mine graviditeter kunne teste særligt tydeligt i uge 5, først knuge 6+ så den kan man heller ikke regne med. Måske prøve en anden test? Eller vente er par dage 

Det har jeg nemlig heller ikke. Med min første var det 7+4 og med nr. to 6+

men det der undre mig er at jeg fik en negativ test dagen efter. Og tænker samtidig at den må være god nok. Får altid mens på 29. dagen og i dag er jeg på da 38. Og det er ikke fordi jeg har gået og håbet og tænkt for meget. Slet ikke. Det er så underligt

Anmeld Citér

17. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Præcis det jeg tænker, og det der gør mig bange. For hvorfor får jeg så ikke menstruation? Kan det mon være fordi det er uden for livmoderen? 

Jeg tressede først positivt 5+5 og min test var ligeså svag som din. Jeg producerede bare langsomt hcg men fik da et skønt barn ud af det alligevel 

Anmeld Citér

26. februar 2019

Melli

Anonym skriver:

Jeg tressede først positivt 5+5 og min test var ligeså svag som din. Jeg producerede bare langsomt hcg men fik da et skønt barn ud af det alligevel 

Jeg står i lidt den samme situation. Jeg testede her til aften der jeg er gpet 4 dage over tid. Men jeg er ikkr sikker pp hvad testen viser mig�� nogen der kan hjælpe med at tyde den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. februar 2019

Anonym

Melli skriver:

Jeg står i lidt den samme situation. Jeg testede her til aften der jeg er gpet 4 dage over tid. Men jeg er ikkr sikker pp hvad testen viser mig�� nogen der kan hjælpe med at tyde den?

Jeg synes desværre den det negativ ud. Men fortsæt med at teste hver 2.-3. Dag eller indtil mens dukker op. 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Melli

Anonym skriver:

Jeg synes desværre den det negativ ud. Men fortsæt med at teste hver 2.-3. Dag eller indtil mens dukker op. 

tak for svaret. Lægen sagde at jeg skulle først teste når jeg er 14 dage over tid. Så jeg må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.