Udstyr til drenge børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
3 svar
12 synes godt om
15. februar 2019

Hjemmefar95

Hej alle,

Jeg er igang med at indrette børneværelset til min lille dreng, og kunne godt bruge nogle input til hvad der ville være perfekt til en lille aktiv dreng. (6 måneder nu)

Hans væresle er 10x10m i aflangt format. 

Jeg har malet 1 blå væg og 3 hvide. 

Det eneste som er der nu er hans tremmeseng og legetøj + aktivitet tæppe/ stativ. - dog har jeg lige bestilt et slettet link af moderator

Hvad hitter med jeres børn? Vil gerne lave værelset så perfekt for min lille dreng

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2019

Astridj

Hej alle,

Jeg er igang med at indrette børneværelset til min lille dreng, og kunne godt bruge nogle input til hvad der ville være perfekt til en lille aktiv dreng. (6 måneder nu)

Hans væresle er 10x10m i aflangt format. 

Jeg har malet 1 blå væg og 3 hvide. 

Det eneste som er der nu er hans tremmeseng og legetøj + aktivitet tæppe/ stativ. - dog har jeg lige bestilt et

Hvad hitter med jeres børn? Vil gerne lave værelset så perfekt for min lille dreng

Tænker ikke han har brug for skjult reklame det pynter aldrig på væggene.

Anmeld Citér

15. februar 2019

ErDuHerIkkeSnart

Drengen har simpelthen et værelse på 100 kvm? Det lyder ... helt igennem rigtig fornuftigt! 

Hvis du vil gøre reklame for en hjemmeside, så gør det ærligt og åbenlyst. Alt andet er den sikre vej til et elendigt ry og rygte ...

Anmeld Citér

15. februar 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Der er ikke brug for noget særligt - børn kan bedst lide at slæbe legetøjet ind i stuen

og sådan et telt er også unødvendigt - det er meget sjovere at bygge hule ved hjælp af tæpper f.eks. under spisebordet. Et telt der står fremme hele tiden mister sin nyhedsværdi og så bliver det kedeligt og ikke leget med efter lidt tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.