Troede jeg havde en hæmoride i 9 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2019

Anonym trådstarter

En lille historie til eftertanke.

Nå men jeg fik denne her "ting" i måsen lige ved udgangen under fødslen af min første. Lægen sagde , at det var en hæmoride og hun kunne sætte en elastik på, men det havde jeg ikke lyst til. Fik en masse hæmoridecreme, som ikke virkede. Nå næste graviditet og næste,  tænkte at det ikke nyttede noget at gøre noget. Puttede den ind på plads efterhånden efter hvert eneste toiletbesøg.... og besluttede endelig, at nu skulle den væk.

Det tog kun 2 sekunder for kirurgen at konstatere, at det var en polyp. Og efter en pæn smertefuld bedøvelse, et snit og et par sting, var det hele overstået på omkring 10 min!

Jeg er så lettet. Men samtidig også gal på mig selv. Tænk hvis det havde udviklet sig til kræft. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2019

God-mor

Anonym skriver:

En lille historie til eftertanke.

Nå men jeg fik denne her "ting" i måsen lige ved udgangen under fødslen af min første. Lægen sagde , at det var en hæmoride og hun kunne sætte en elastik på, men det havde jeg ikke lyst til. Fik en masse hæmoridecreme, som ikke virkede. Nå næste graviditet og næste,  tænkte at det ikke nyttede noget at gøre noget. Puttede den ind på plads efterhånden efter hvert eneste toiletbesøg.... og besluttede endelig, at nu skulle den væk.

Det tog kun 2 sekunder for kirurgen at konstatere, at det var en polyp. Og efter en pæn smertefuld bedøvelse, et snit og et par sting, var det hele overstået på omkring 10 min!

Jeg er så lettet. Men samtidig også gal på mig selv. Tænk hvis det havde udviklet sig til kræft. 

Godt du fik den væk  

Anmeld Citér

13. februar 2019

Tommelise

Træls at du har gået med den så længe, når den kunne fjernes så hurtigt.

Men nu er den væk.

Lad være med at slå dig selv oven i hovedet. Det er spild af tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.