Kan jeg ikke godt antage at den er negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan jeg ikke antage den som negativ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.534 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2019

Anonym trådstarter

Vi planlægger ikke graviditet, men har haft nogle underlige symptomer såsom mine bryster pludselig vokser, voldsom madlede, oppusthed efter aftensmad. 

Har taget to teste en igår og en idag, og det er ligesom om der er et eller andet i den rigtige lys.

men kan jeg ikke god tage den som negativ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2019

Anonym

Jeg kan godt se en streg. Men jeg synes, du skal tage en ny test med et andet mærke. :-) jeg har ikke så god erfaring med babyplan. 

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt se en streg. Men jeg synes, du skal tage en ny test med et andet mærke. :-) jeg har ikke så god erfaring med babyplan. 

Når okay, jeg har ellers haft gode erfaringer med dem. Håber ikke der er noget, men vil også nok være 3+5 eller sådan noget i såfald. 

Synes bare det er træls, at man kan ane noget efter små 2 minutter. Igår så den sådan ud her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Når okay, jeg har ellers haft gode erfaringer med dem. Håber ikke der er noget, men vil også nok være 3+5 eller sådan noget i såfald. 

Synes bare det er træls, at man kan ane noget efter små 2 minutter. Igår så den sådan ud her 

Men den er også positiv. 

Kan regne ud, at det ikke er noget du er glad for. Men du er heldigvis kort henne så :-)

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym

Den første der jeg som klart negativ. Men der her ser jeg uden tvivl en positiv test  

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym trådstarter

Men den er også positiv. 

Kan regne ud, at det ikke er noget du er glad for. Men du er heldigvis kort henne så :-)

Hvis den så bare var tydelig positiv eller hel blank, ville det være nemmer. Aner jov ikke hvad jeg skal regne med, det er så forvirrende, at nogen siger den er negativ og andre positiv 

kan ikke forholde mig til noget endnu 

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den første der jeg som klart negativ. Men der her ser jeg uden tvivl en positiv test  

Har bare hørt apotekets test tit, laver den der smalle streng, selvom den er negativ 

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym

Men ofte så kan folk ikke se det på deres skærm 

men jeg er ikke i tvivl. De er positive. En streg er en streg. Om det så holder ved, er der ingen der ved  

tag en fra valmed (netto eller Føtex) de er generelt nemmere at aflæse... 

Anmeld Citér

13. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men ofte så kan folk ikke se det på deres skærm 

men jeg er ikke i tvivl. De er positive. En streg er en streg. Om det så holder ved, er der ingen der ved  

tag en fra valmed (netto eller Føtex) de er generelt nemmere at aflæse... 

Tak vil jeg prøve 

Anmeld Citér

13. februar 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

De er begge positive.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.