Symptomer - måske gravid? (“Anden gangs”)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

skriver anonym, da jeg ikke lige ved hvad ben jeg skal stå på, og er glad for at kunne skrive med nogen om det. 

Min mand og jeg har en dejlig datter på 1,5 år, og har snakket om at til sommer, ville drømmen være at få nr. 2 

Jeg er ufattelig kræsen (mad mæssigt) men for tiden har jeg bare ikke kunne spise pasta og kødsovs, alligevel er det røget ned (min datter elsker det - også er det nemt på de travle dage) 

sådan her havde jeg det også i forrige cyklus, derfor har jeg ikke tænkte over det. Sidste onsdag spise jeg ikke aftensmad, da jeg bare ikke kunne få det ned  i Går, kunne jeg ikke tømme køleskab/gryder, fra dagen før, dette pga. “Lugten” så fra manglende appetit, som jeg synes jeg kan opleve til tider, til at ikke kan klare “lugten” 

i lørdags og igår, oplevede jeg at være total oppustet. (Jeg har tabt mig 6 kg på 1/2 år, og var tynd i forvejen, så oppustheden virkede voldsomt) vejer 55kg og 172 cm høj. 

Og da jeg er så tynd og har været gravid før og ammet, er mine bryster næsten væk  men nu vokser de, hvor jeg tænke wauw hvad sker her, samtidig med de er “blevet hårdere” 

jeg har været dødtræt, og sover meget efterhånden 

alt i alt synes jeg det er underligt, forventer jo ikke at være gravid, så ved ikke hvor alt det her kommer fra. Jeg har ikke sænket det en tanke før igår, hvor jeg også tog en test, som efter tid vidste et eller andet ufatteligt svagt, ved godt den er ugyldig, men blank var den ikke. I såfald vil jeg også kun være noget alla 3+3. Må prøve at tage en ny. 

Mit spørgsmål er, om nogen har oplevet noget lignede? 

Jeg ved godt ingen kvinder er ens, bliver bare nysgerrig. - ved godt opslaget formentlig ikke hjælper mig, og det kun er tiden der har svar. 

Føler mig bare hammer forvirret, har ikke tænkt på gravitet i al det her, før nu hvor jeg undre mig. Og vi ønskede eller prøvede heller ikke at blive gravide nu 

håber at høre bare et eller andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2019

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

lyder som mig..

i total benægtelse indtil efter 9 uger hvor den var bragende positiv...

jeg testede så ikke netop fordi jeg absolut ikke tænkte graviditet..

så test igen om 2 ugers tid.. jeg gætter på den bliver positiv...

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

lyder som mig..

i total benægtelse indtil efter 9 uger hvor den var bragende positiv...

jeg testede så ikke netop fordi jeg absolut ikke tænkte graviditet..

så test igen om 2 ugers tid.. jeg gætter på den bliver positiv...

Tusind tak for svar, må prøve igen senere 

puha, ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.