Hvad sker der med min krop!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2019

HBV

Anonym skriver:

Lige pt træner jeg næsten hver dag for at se om det har en effekt..

Du kan ikke træne en graviditet væk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2019

Anonym

Prøv at fjerne gluten fra din kost.

Anmeld Citér

12. februar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg er SŠforvirret ����

jeg begyndte for nogle måneder siden at genoptage træning efter en lang pause. Min krop havde virkelig brug for det. Samtidig er jeg blevet meget bevidst om hvad jeg spiser, vælger grov ting, mindre portioner, mindre usundt osv..

grunden til jeg begyndte at træne osv, var fordi jeg havde en konstant oppustet morgen. Også når jeg vågnede. Nu er det så slemt at det kan holde mig vågen, jeg kan nogle gange ikke have lyst til mad (om morgenen!) fordi den er så udspændt min mave, og jeg føler der er noget der trykket op i brysthulen. Når jeg køre bil sksl jeg være meget opmærksom på at side helt oprejst, ellers så er der “nogrt” der maser på mine lunger

Jeg har bestilt tid til læge der havde tid i marts.. følte ikke det var akut? Men nogle dage er det virkelig slemt. Ved ikke om det er en cyste eller hvad der sker?

har taget graviditets test løbende der kun viste svagt falsk positive (fik mens) 

Nogle gode bud?

Med aldrig overbevisende positive test OG menstruation er sandsynligheden for graviditet forsvindende lille. Men du skal da selvfølgelig til lægen. 

Hvordan går det med tarmfunktionen? Har du regelmæssig blød afføring? 

Anmeld Citér

12. februar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Prøv at fjerne gluten fra din kost.

NEJ!! Bliv testet for cøliaki først. Hvis man ikke lider af cøliaki, skal man IKKE leve glutenfrit. 

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym

sommerbarn<3 skriver:

Prøv at tage en ny. 

Er også ret sikker på du er gravid. Der findes ikke FALSK positiv, kun falsk NEGATIV.

Og ja, mens kan man godt have alligevel.

Selvfølgelig findes der falsk positive, der var dog en mærkværdig påstand. HCG er ikke alene et graviditetsbetinget hormon, både mænd og børn har det i kroppen, og hormonelle kombinationer kan også give udslag på en graviditetstest for ikke at nævne cystedannelse.

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Uh al den tanke med jeg er længe har slået mig, men så skulle jeg bare være 4-5 måneder henne?

Jeg tror måske mere det er rigtigt at sige det var tæt på en skygge streg end “falsk positiv”.. 

Jeg er mere i vildrede om hvad det ellers kan være en graviditet? Som jeg læser så skal man “normalt” ved “normal” oppustet have det okay om morgenen. Det hae jeg bare ikke.. og troede først jeg var blevet lidt tyk  men det er ikke “blævrende” men en udspilet mave der er hård

Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg selv ser syner? Syntes jeg har en ret stor mave på det nyeste billede  og fik et chok da jeg sammenlignede, for troede faktisk bare det var “det samme”

Det er normalt At have oppustet mave om aftenen. 

I mine graviditeter kunne jeg se “normal” ud om morgenen. Også efter frokost se MEGET gravid ud. Og om aftnen var det helt slemt. 

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er normalt At have oppustet mave om aftenen. 

I mine graviditeter kunne jeg se “normal” ud om morgenen. Også efter frokost se MEGET gravid ud. Og om aftnen var det helt slemt. 

Som skrevet er det IKKE kun et problem og aftenen og netop derfor jeg er bekymret alle billederne er typisk også taget om aftenen 

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Med aldrig overbevisende positive test OG menstruation er sandsynligheden for graviditet forsvindende lille. Men du skal da selvfølgelig til lægen. 

Hvordan går det med tarmfunktionen? Har du regelmæssig blød afføring? 

Det var også min egen tanke. Jeg har svingende afføring men til den bløde side. Det ihvertfald ikke forstoppelse 

har selv haft tanke om at blive tjekket for glutenallergi og laktose intolerance som start, og så gad jeg egentlig god en ultralyd, men med henblik på andet (altså ikke baby), da det virkelig føles som et tryk på diaphragma..

Anmeld Citér

12. februar 2019

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Du kan ikke træne en graviditet væk

Så meget ved jeg dog godt  men graviditet er usandsynlig for mig. Så var for at se om det var fedme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.