30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2019

Athene123

Profilbillede for Athene123

Hej med jer,

Min kæreste bliver 30 år her i marts og jeg vil gerne overraske ham med en tur ud og spise. Jeg har fået passet vores søn om aften så vi kan få en aften helt for os selv. Men jeg mangler en lækker restaurant at invitere ham på?

Har i nogle forslag til en lækker restaurant omkring København? Pris er mere eller mindre underordnet.

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2019

A38

Profilbillede for A38

Der er så meget godt i København. Min yndlingsrestaurant er FormelB med en Michelin-stjerne, og deres lillesøster-restaurant Uformel. 

Anmeld Citér

10. februar 2019

nanan78

Profilbillede for nanan78

Formel B ogUformel er skønne. Ellers Høst og Roxie til det nordiske køkken. Frederiks have er lækker. Geist. Til det italienske Mangia. Llama er sjov sydamerikansk. Kin Kin (thai Michelin) er også en oplevelse.

Anmeld Citér

11. februar 2019

Mamacita til 2 piger

Profilbillede for Mamacita til 2 piger
Athene123 skriver:

Hej med jer,

Min kæreste bliver 30 år her i marts og jeg vil gerne overraske ham med en tur ud og spise. Jeg har fået passet vores søn om aften så vi kan få en aften helt for os selv. Men jeg mangler en lækker restaurant at invitere ham på?

Har i nogle forslag til en lækker restaurant omkring København? Pris er mere eller mindre underordnet.

På forhånd tak! 

Jeg elsker Brdr. Price i Rosenborggade.. Min all-time-favourite..  

Anmeld Citér

11. februar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Restaurant Mon Amour i Skindergade. God fransk mad og hyggeligt sted. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.