omvægt scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej , jeg ville lige høre om der er nogle her inde der har vært til vægt scanning fordi ens jmd var nervøs for og den lille voskede som den skulle??''
var ved jmd idag og hun var lidt nervøs så er blivet sendt til scanning imorgen.

var babyen som den skulle være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Rasmine

Jeg prøvede det, jm var lidt nervøs for om baby nu fik nok næring, eller om det var noget galt.

Men alt var fint. Jeg er ikke selv ret stor, så det er klart jeg ikke fik en stor baby.

Håber alt er OK hos dig. Vil han dog ikke snart ud?

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mebach skriver:

Jeg prøvede det, jm var lidt nervøs for om baby nu fik nok næring, eller om det var noget galt.

Men alt var fint. Jeg er ikke selv ret stor, så det er klart jeg ikke fik en stor baby.

Håber alt er OK hos dig. Vil han dog ikke snart ud?

hehe ved jeg ikk. men håber jeg da

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

Jeg røg afsted mange gange, grundet mange private ting...

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

sætter de så en igang hvis han ikk følger med?

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

T24/10-09 skriver:

sætter de så en igang hvis han ikk følger med?

Aner det ikke.. Men tror det ikke.. tror de vil give det en chance og se om han ikke skulle tage, hvis han så ikke gør det, kunne jeg forestille mig at du bliversat i gang.. Hvad er han skønnet til?

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

Da jeg var 37+3 kunne de mærke at Patrick havde tabt sig så jeg blev sendt på syghuset og de regnede med at han var ca.2000g men det var svært for havde mistet meget fostervand Men de valgte at sætte mig i gang men han kunne ikke holde til de veer jeg havde så han blev taget med AKS. Han vejede 1740g og var 44 cm lang da han blev født. Men han var sund og rask bare lidt lille.

Hvor langt er du???

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Dutte84 skriver:

Aner det ikke.. Men tror det ikke.. tror de vil give det en chance og se om han ikke skulle tage, hvis han så ikke gør det, kunne jeg forestille mig at du bliversat i gang.. Hvad er han skønnet til?

de er i trivl derfor de har sendt miig til scanning. sidste jordmord mente under 3 kg , men det kan min jmd ikk forstå fordi uden før hende sidst skønnede hun ham til lige 3 kg , og idag ville hun skønne ham til 3500 g derfor jeg skal til scanning .

Anmeld

19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mormilla skriver:

Da jeg var 37+3 kunne de mærke at Patrick havde tabt sig så jeg blev sendt på syghuset og de regnede med at han var ca.2000g men det var svært for havde mistet meget fostervand Men de valgte at sætte mig i gang men han kunne ikke holde til de veer jeg havde så han blev taget med AKS. Han vejede 1740g og var 44 cm lang da han blev født. Men han var sund og rask bare lidt lille.

Hvor langt er du???

jeg er 39+2 idag

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

T24/10-09 skriver:

jeg er 39+2 idag

Du skal ikke være nervøs! Hvordan er din mave er den blevet mindre? Fordi min føles mindre, med snakkede med en læge som sagde at det var helt normalt at føle de i 37 uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.