Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej , jeg ville lige høre om der er nogle her inde der har vært til vægt scanning fordi ens jmd var nervøs for og den lille voskede som den skulle??''var ved jmd idag og hun var lidt nervøs så er blivet sendt til scanning imorgen.
var babyen som den skulle være??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg prøvede det, jm var lidt nervøs for om baby nu fik nok næring, eller om det var noget galt.
Men alt var fint. Jeg er ikke selv ret stor, så det er klart jeg ikke fik en stor baby.
Håber alt er OK hos dig. Vil han dog ikke snart ud?
Mebach skriver: Jeg prøvede det, jm var lidt nervøs for om baby nu fik nok næring, eller om det var noget galt. Men alt var fint. Jeg er ikke selv ret stor, så det er klart jeg ikke fik en stor baby. Håber alt er OK hos dig. Vil han dog ikke snart ud?
Jeg røg afsted mange gange, grundet mange private ting...
T24/10-09 skriver: sætter de så en igang hvis han ikk følger med?
sætter de så en igang hvis han ikk følger med?
Aner det ikke.. Men tror det ikke.. tror de vil give det en chance og se om han ikke skulle tage, hvis han så ikke gør det, kunne jeg forestille mig at du bliversat i gang.. Hvad er han skønnet til?
Da jeg var 37+3 kunne de mærke at Patrick havde tabt sig så jeg blev sendt på syghuset og de regnede med at han var ca.2000g men det var svært for havde mistet meget fostervand Men de valgte at sætte mig i gang men han kunne ikke holde til de veer jeg havde så han blev taget med AKS. Han vejede 1740g og var 44 cm lang da han blev født. Men han var sund og rask bare lidt lille.
Hvor langt er du???
Dutte84 skriver: Aner det ikke.. Men tror det ikke.. tror de vil give det en chance og se om han ikke skulle tage, hvis han så ikke gør det, kunne jeg forestille mig at du bliversat i gang.. Hvad er han skønnet til?
Mormilla skriver: Da jeg var 37+3 kunne de mærke at Patrick havde tabt sig så jeg blev sendt på syghuset og de regnede med at han var ca.2000g men det var svært for havde mistet meget fostervand Men de valgte at sætte mig i gang men han kunne ikke holde til de veer jeg havde så han blev taget med AKS. Han vejede 1740g og var 44 cm lang da han blev født. Men han var sund og rask bare lidt lille. Hvor langt er du???
T24/10-09 skriver: jeg er 39+2 idag
jeg er 39+2 idag
Du skal ikke være nervøs! Hvordan er din mave er den blevet mindre? Fordi min føles mindre, med snakkede med en læge som sagde at det var helt normalt at føle de i 37 uge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128