Hvor lang tid vare jeres menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange dage vare jeres menstruation

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.584 visninger
15 svar
9 synes godt om
10. februar 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg selv bløder kun i 3 dage hvor jeg kun har milde smerter 1 dag

Før jeg fik min søn blødte jeg optil 7 dage med stærke smerter

Nu hvor vi er gået igang med baby projekt 2 kan jeg ikke lade være med at tænke på om det mon har en indflydelse at blive gravid. 

Og har i haft nemt ved at blive gravide 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

7-8 dage før det er helt ovre. Både før og efter børn. Dog var min cyklus mega uregelmæssig inden børn. 

Jeg er blevet gravid i 2. forsøg samt 3. Forsøg (sa) og 3. Forsøg igen derefter. 

Anmeld Citér

10. februar 2019

A38

Som ung teenager kunne det tage 7-8 dage, men som voksen, og efter jeg stoppede på p-piller, varer den kun 4 dage. Jeg blev gravid 7 måneder efter p-pille-stop med regelmæssig menstruation, der varede 4 dage. Jeg har stadig ikke fået menstruation efter fødsel, så ved ikke om det stadig er sådan.

Anmeld Citér

11. februar 2019

Tystys14

Nu hvor vi er gået igang med baby projekt 2 kan jeg ikke lade være med at tænke på om det mon har en indflydelse at blive gravid. 

Manglede et svar der hed 3-4 dage  så svarede bare. 3 dage.

Jeg bløder dog virkelig voldsomt de to første dage. Så meget at jeg nogle gange ikke kan forlade huset.  på tredje dagen og nogle gange fjerde dagen er det så godt som ingen ting. 

Var det samme før jeg fik børn. 

Anmeld Citér

11. februar 2019

SejtNavnHer

Jeg bløder, hvad der på appen clue kan beskrives som:

Lidt første dag

Mellem anden dag

Lidt tredje dag

Pletblødning 4.-5. dag

Så, reelt er min menstruation vel 3 dage lang, men med forholdsvis beskeden blødning.

Jeg forstår godt din bekymring omkring evt. graviditet. Jeg har da selv tænkt over, om den beskedne mængde slimhinde, jeg afstøder under menstruation, kan være årsagen til, at jeg det sidste halve år kun har haft to biokemiske graviditeter. 

Anmeld Citér

11. februar 2019

Ønskebaby2020

Tusind tak for jeres svar ❤️

givmignr2 - Det var netop lige præcis min bekymring om det havde noget at gøre med tykkelsen på slimhinden hvor meget og hvor længe man bløder! 

Anmeld Citér

11. februar 2019

AlwaysAno

Min har altid varet kun et døgns tid og er blevet gravid i første forsøg begge gange. 

Anmeld Citér

11. februar 2019

NBM

Bløder i cirka 6 dage, hvor de 3 første dage er kraftige blødninger. Vi forsøgte at blive gravide i 7 måneder uden held, og med hvad jeg tror var 2 bio´er på de 7 måneder. Lige nu holder vi pause med projekt baby, grundet arbejde mm, men vil starte op igen i slutningen af året

Anmeld Citér

11. februar 2019

Ønskebaby2020

AlwaysAno skriver:

Min har altid varet kun et døgns tid og er blevet gravid i første forsøg begge gange. 

Ej hvor fedt!  Det lige sådan en besked jeg trængte til 

Anmeld Citér

11. februar 2019

Astridj

Jeg bløder altid 3-4 dage. Har altid blødt meget lidt, og har derudover laaaaang cyklus! Men blev gravid 1. gang vi prøvede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.